![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En zo zag die baardagaam er uit: ![]() ![]() Trouwens, varanus: Weet jij welk soort varaan dit is (van bovenstaand plaatje)? ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Weet je wel niet hoeveel tijd ik aan mijn cavia besteed?! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Okay, okay...jij ook hulde voor je cavia! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
Er zijn dus niet veel reptielen houders hier op het forum... vreemd, want op beurzen zie je regelmatig metallui lopen.... ikzelf heb 1 wateragaam, 1 luipaardgekko en 3 halsbandleguanen. Allen ietsepietsje kleiner dan varanen. http://www.wateragaam.tk http://www32.brinkster.com/halsbandleguaan/index.html voor mijn dieren te bezichtigen... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Ik vind het ontzettend mooie beesten, maar mij trekt het toch niet om ze zelf te gaan houden. Ik hou het maar bij mijn allerliefst poezekind... ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: wat ongelooflijk homeaux.. ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
Waarom homeaux? Sinds wanneer mag een meisje niet meer van haar kat houden? Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: Hehe,niet naar balwoppie luisteren,hij weet niet beter... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dinobots??? ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: DE varaan op de bovenste foto is Varanus komodiensis,oftewel de komodovaraan. Die baardagaam is ook leuk,maar voor mij net iets te aaibaar hehe.Maar blijven mooie beessies. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik had deze ook al es in de fototopic geplaatst,maar hier is ie nog een keer;ik en de trotse moeder van de kleintjes ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
fock wat een beest ie handschoentjes kauwt zo zo aan gort lijkt mij ... ![]() |
|
quote: Hehe,ja die handschoenen zijn meer voor het idee zeg maar.Als deze in m'n klauw hapt,kost me dat minstens 3 vingers... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Waw, leuk dat je zoveel liefde krijgt van die beestjes. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Tja,'t zijn echte schatjes.De grootste die me ooit heeft gebeten was een kleine 60 cm.Heeft 20 minuten aan m'n vinger gehangen.En geloof me;dan weet je wat pijn is.Dus met dit formaat pas ik wel op ![]() Dit is trouwens de vrouw.De man is nog forser,maar die is amper te hanteren,die is echt agressief!! [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 26-09-2003 20:40] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mijn fretten waren ook behoorlijk agressief ![]() ![]() |
|
quote:Mijn hamster ook ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 26-09-2003 22:01] ![]() |
|
quote: Dat verklaart... ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: alleen die joints zitten zo vast.... ken ze maar een stukkie transformeren.. ![]() Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote: Dank voor de info! Ik vind je beesten fantastisch! En geweldig dat je er zoveel tijd en geld in steekt... Dat verdienen dit soort beesten (de meeste beesten trouwens) ook! En ik vind die hoge aaibaarheidsfactor juist geweldig bij die baardagaampjes!! ![]() Zijn zulke lieve beestjes, kunnen je echt heel eigenwijs aankijken met zo'n scheef koppie... ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Mijn zus is onlangs naar Ecuador geweest en dacht omdat ze toch zo dichtbij was ook maar even de galapagos eilanden te bezoeken.. Daar leven die Komodo varanen ![]() ![]() |
|
quote: Dan denk ik dat je zus effe in de war is geweest.Komodovaranen leven alleen op het eiland komodo,en op een paar eilandjes er omheen.In Azie dus.Ik denk dat je zus zeeleguanen heeft bedoelt,die leven namelijk wel op de galapogos eilanden. spelfout weggehaald... ![]() |
|
[quote]Op 3 oktober 2003 20:59 schreef Immortella het volgende: Dank voor de info! Ik vind je beesten fantastisch! En geweldig dat je er zoveel tijd en geld in steekt... Dat verdienen dit soort beesten (de meeste beesten trouwens) ook! Graag gedaan,en bedankt!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |