![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heh jammer zeg, had mijn broertje ook met zijn baardagamen. ![]() |
|
Kut man! Zijn die eieren zo gevoelig? Of komt het doordat de dieren kwalitatief mindere eieren leggen in gevangenschap? ![]() |
|
Nou,om eerlijk te wezen heb ik geen idee waarom het dit jaar niet is gelukt.Heb niks anders gedaan als vorig jaar.Verdomde jammer omdat er zelfs een dierentuin op m'n wachtlijst staat.Maar ach;volgend jaar nieuwe kansen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dieren hebben ene bepaalde paringstperiode? Maarree .. wat levert je dat op als je jonge varanen aan een dierentuin verkoopt? (zoekt lucratieve hobby) ![]() |
|
quote: Het levert op;iets minder onkosten hahaha.Als je een lucratieve hobby zoekt raadt ik je zeker niet aan om varanen te houden.Ik heb 8 stuks en dit kost me; a-errugh veel tijd b-ongeveer 125 euro voerkosten per maand c-ongeveer 150 euro stookkosten per maand. dussssss reken maar uit... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
kolere ![]() ![]() |
|
Euhhh.....medewerking gevraagd.Ik heb mijn varanen nog nooit namen gegeven,maar wil dit wel gaan doen.Iemand nog een idee voor een naam?? Op bullshit zit ik niet te wachten. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Momenteel is een van mijn vrouwtjes Varanus exanthematicus.(steppevaraan) eieren aan het leggen.Er is geen documentatie of bewijs bekend en erkend dat er in nederland eerder met deze soort is gekweekt,dus als er van deze eieren een paar uitkomen ben ik mogelijk(waarschijnlijk)de eerste nederlander die met deze soort kweekt.Ik heb eerder een legsel van dit vrouwtje gehad,maar die waren allemaal onbevrucht,maar deze zien er goed uit,dus ik heb goede hoop. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
29 stuks,waarvan 15 zichtbaar van goeie kwaliteit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Cool man! Wat ga je met die dierjes doen als ze uitkomen? ![]() |
|
quote: Zal der zelf 1 of 2 houden,en voor de rest andere liefhebbers zien te vinden.Maar eerst maar es kijken of ze idd uitkomen. ![]() edit;duurt overigens ongeveer 160 dagen voor ze uitkomen. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 22-07-2004 15:04] spelfout weggehaald... ![]() |
|
bloody hell ... en laat me raaie ... d'r kunnen honderduuzendenéén dingen fout gaan ... ![]() |
|
quote: Jep ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Zou tof zijn als er een paar uitkomen! Temperatuur en vochtigheidsgraad zullen wel erg belangrijk zijn neem ik aan .. ![]() |
|
quote: Das idd het belangrijkste.Ik probeer de temperatuur ongeveer op 29 graden te houden en de RV zit zo'n beetje op 90% spelfout weggehaald... ![]() |
|
Deze veteraan heeft koelvloeistof voor z'n beesten gekocht. LEKKER ![]() ![]() |
|
quote: Hehe,dat was voor de auto ..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: zeg hoeveel eten die beesten per dag? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Voer ze slechts 1,soms 2 keer per week,maar haal altijd voor een paar weken,anders blijf ik aan het heen en weer rijden voor voer.Ik koop overigens alles diepvries in. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: en dan 1 rat/muis/kuiken per keer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: M'n grootsten krijgen 2 volwassen ratten per keer,of een stuk of 10 kuikens,en de kleineren een stuk of 2-3 muizen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() misschien is het beter je eigen rattenfokkerij op te zetten, in het andere topic zijn er misschien wel mensen die je wermee willen helpen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: misschien arrebar wel quote: http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Geen ruimte voor.Heb wel zelf gekweekt,maar de schuur die ik daarvoor gebruikte heb ik nu helemaal voor de varanen ingericht. spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |