![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In Australië heb ik er een paar gezien. Helemaal zwart en helemaal niet dwerg hoor ![]() ![]() En ze kunnen heel rap rennen. Schrok ik wel van ![]() [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 23-11-2003 18:13] mvg wk10 ![]() |
|
quote: Australie is HET varanenland bij uitstek.Zitten 10 tallen soorten,en idd ook soorten die de anderhalve meter gemakkelijk halen.Aan de afmeting en de kleur die je aangeeft schat ik de kans groot dat je Varanus varius bent tegengekomen.Welk deel van Australie ben je geweest?Dan zal ik het eens uitzoeken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Northern Territory. Beest lag gewoon onder een struik te slapen in het stadspark van Darwin. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 24-11-2003 13:20] mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ik zal de boeken er vanavond effe bijpakken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik gok dat je een Varanus gouldii hebt gezien.Zoek maar es onder die naam op google en bekijk em es effe.Kunnen erg donkergroen zijn.Bijna tegen het zwart aan. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Varanen zie je ook soms in Crocodile Hunter, met Steve Erwin, zalig hoe hij al die dieren kan beschrijven ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mja, Crocodile hunter ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Jammer genoeg is het meeste in scene gezet.Ik heb contacten met mensen gehad die aan de serie meewerkten,en ik heb zodoende errug leuk"achter de schermen"materiaal gezien,waaruit duidelijk bleek dat zowat 90% in scene was gezet.Maar het blijft desondanks een leuke serie om naar te kijken met prachtige dieren! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Heb ook wat zitten zoeken op het net. Die Varanus varius lijkt er toch meer op. Eerlijk gezegd zie ik bijna geen reet onderscheid tussen die teringbeesten. Het zal ze worst wezen. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Ach dan ist een varius geweest.Lekker belangrijk ![]() Ik hoop zelf ooit eens in Afrika op varanensafarie te kunnen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Varanen vind ik hele mooie dieren! Leuk dat je zo fanatiek bent met je hobby, en dat je ze goed verzorgd. Heb zelf redelijk lang 2 waterschildpadden gehad. Vind ik ook erg mooie dieren, roodwangschildpadden met rode wangen ![]() De verzorging werd in de loop van de tijd steeds lastiger, en de schildpadden waren lastig te hanteren (scherpe nagels!) Ook werd de luchtvochtigheid wel erg hoog in de kamer, omdat dat water continu tropisch warm moet zijn. Helaas hebben we ze toen naar de schildpaddenopvang moeten doen. Vond ik best jammer, maar wij konden de verzorging niet meer aan. We hadden overigens wel veel boeken gelezen en ons goed voorbereid op het houden van waterschildpadden. Bij de schildpaddenopvang zitten ze nu samen met nog meer schildpadden, in een hele grote bak ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
prachtige beestjes die varanen when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
Jonkies van de soort die boven op de foto staan kosten 350 euro per stuk.Dan heb je iets bijzonders,want gekweekte exemplaren van deze soort zijn erg schaars.Ik ben naar alle waarschijnlijkheid de enige in Nederland die er dit jaar mee wist te kweken. Dit bericht is effe voor demon slaughter.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik stuur effe een foto naar je hotmail.As je die dan effe replyd,doen we het verder effe via de mail oke? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
okidokie when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Mail ontvangen? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
yep ![]() when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Worden ongeveer 1.70 m lang,en een uitstekende soort om mee te beginnen.Zijn erg rustig te krijgen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
tsja tsja. tis wel een moeilijke keuze natuurlijk om zoeen aan te schaffe en hoe zit dat met de temperatuur en voeding enzo? when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Temperatuur;tussen de 25 en 35 graden,met een opwarmplek(lamp..)tot 60 graden celcius. Voedsel;alles wat leeft of heeft geleefd;muizen,ratten,eieren,runderhart,kuikens enz enz... spelfout weggehaald... ![]() |
|
mja ik zal er eens goed over nadenken. en het moet ook nog mogen van mijn ouders ![]() when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Tja,ik raad je idd aan om er eerst goed over na te denken.Dieren horen geen impulsaankoop te zijn.Zoek anders i-net effe na.Het barst van de varaneninfo.De soort die ik kweek is trouwens; Varanus albigularis Als je die naam bij google intypt krijg je tonnen info.Succes! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
dank je ![]() when there's no more room in hell then the dead will walk the earth ![]() |
|
quote: Graag gedaan ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |