|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Saxon! kan nu al niet wachten.. Grave Digger gvd! |
|
quote: SAXOOOON wat ik dit jaar gemist heb zal ik volgend jaar in overvloede krijgen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Irritant dat de niet-gaye bands altijd pas heel laat aan de line-up worden toegevoegd. Zenial |
|
quote: haha, ook al aan de donderdag zitten irriteren (muv annihilator) [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 08-08-2003 23:53] |
|
quote: mierenneukmodes donderdag /mierenneukmodes "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Boeie, gaan doe ik toch wel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: whoops, blijf maar denken dattet van vrijdag t/m zondag was ff editten |
|
quote: alleen voor Amon Amarth is het het al waard |
|
quote: Wie? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
grom |
|
ja, Amon Amarth wil ik ook niet missen dan |
|
Amon Amarth live is schitterend. |
|
bleed for the ancient gods heerschend nummer |
|
Wat me trouwens tegenvalt is dat ik niemand hier hoor over Twisted tower dire, en dat terwijl het IMO toch het beste optreden was wat ik op wacken heb gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmm.. twisted tower dire heb ik niet gezien.. voor mij was VADER verreweg het beste optreden wat ik gezien heb.. |
|
quote: vond ze eigenlijk best zuigen, hoorde/zag het van afstandje en was nou niet echt om van te juigen |
|
dew scented vond ik trouwens ook erg goed, testament vond ik op no mercy beter "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
vond testament niet slecht spelen maar ze kunnen idd een stuk beter |
|
quote: ja? wat is het? maargoed, wacken was uitermate gaaf, al heb ik weinig goede bands gezien, ook heb ik uberhaubt weinig bands gezien. Ik las dat Saxon ook heeft gespeeld? daar heb ik dan weinig van gemerkt in ieder geval |
|
quote: Ja, die schijnen donderdag na Victory ff 3 nummertjes gespeeld te hebben als een soort van surprise-act. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
|
|
quote: *schrapt frosties van de boodschappenlijst* |
|
vlak bij ons stond een bus met noren die ook van die leuke adamscostumen hadden, ik heb ze gelukkig niet van dichtbij gezien maar het verbaast me niks als dat em is oja opvallend detail, ze speelden geen black metal ik zag ook nog 2 domme wijfen rondlopen die zichzelf aan elkaar gehandboeit hadden. zag er ook erg leuk uit [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 09-08-2003 21:07] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hahaha, die heb ik ook nog gezien.. en ook nog een of ander naakt figuur ingesmeerd met stroop ofzoiets |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |