|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Foto's van wacken zijn eindelijk gescand en staan online: http://www.zenial.nl/temp/wacken.htm Wederom grotendeels mislukt, een beroemd fotograaf zal ik nooit worden. Zenial |
|
Deze vind ik toch wel errug mooi Staan de foto's die Jeroen bij CC vanaf het podium gemaakt heeft toevallig ook ergens op internet? |
|
Heeft er iemand op wacken nog cd's gekocht bij die "true black metal stand" ??? Ik had daar Gorgoroth's Antichrist gekocht is ie godverdomme NEP! Daar kom ik nu pas achter Op de cd zat een zwarte vlek ik dacht: HEEJ wat is dat? Ik onder de kraan die vlek er proberen af te halen was ik gewoon heel de print eraf GODVERDOMME Winter is coming |
|
ben jij even genaaid! Bruce Banner |
|
. wrong topic [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-11-2003 14:32] Bruce Banner |
|
|
|
|
|
quote: je moet idd erg oppassen soms met de crap die ze je daar verkopen... stond ook zo'n nederlander daar met alleen maar van die fake shirts enzow maar het liep wel als een tiet bij dat kraampje... leg ik liever iets meer geld neer voor een ECHT shirt dan voor een goedkope waar de print na 3x wassen van wegrot! |
|
Hehe gisteren het verloren gewaande foto- en filmmateriaal teruggevonden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: laat zien On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb nog een wackenkaartje te koop tegen kostprijs!!!!! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |