|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Whahahaa!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Behind fucking Space! En alles van clayman en daarvoor heerst nog steeds vrij hard! Maar Lunar Strain is uiteraard het gaafste... Over reroute to remain... tjah... weet nou nog steeds niet wat ik ervan moet denken, op zich wel eens aardig om aan te zetten, als achtergrond muziek. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ze gaven een goede show weg, en speelde goede nummers. Fantastisch optreden dus. Zeker ook als je ver vooraan staat en de nummers allemaal helemaal kent. De arrogante opmerkingen vond ik zeer grappig! Het is in ieder geval heel wat beter als die slayer mensen die daar maar een beetje staan... en ja... spelen tot ze eindelijk weer van het podium afmogen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tijdens Nu Flames stond er een dikke duitser op Pandora d'r neus... dus geen plezier aan die band beleefd Bruce Banner |
|
De cd's van vroeger vind ik erg ruig en dat waren ook de enige nummers die ik nog kende bij het optreden. Ik ben In Flames niet meer gevolgd en heb Reroute to Remain wel eens gehoord bij een vriend maar voor de rest ken ik niets van die nieuwe zooi. Op WOA heb ik ontzettend genoten van de oudere nummers en die zanger ja wat moet ik ervan zeggen haha Ik heb ze niet van dichtbij gezien. Stond erg ver weg en wilde gewoon alleen van de muziek genieten die erg ruig klonk! LAI LAI HEI |
|
quote: Als je dat erg vind, waarom noem je het dan Nu Flames!? Meeloop-nicht Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ...dude, we lagen ergens op de grond, VER van het podium, omdat de band ons niet zo kon boeien. Zo erg was het dus niet. en verder: ik heb een tyfushekel aan NU metal, en als een band die kant behoorlijk instuurt, krijg ik ook een tyfushekel aan zo'n band. En ja: ik ben een meeloop-nicht. Daarom luister ik naar powermetal, net als iedereen hier... o wacht eens even, ik word juist geflamed omdat ik daar naar luister (homeau enzo..) Maar je zal wel gelijk hebben, jij hebt altijd gelijk. Bruce Banner |
|
voor de mensen die nu zo op in flames zijken, waarom keken jullie et dan ik heb ze niet gezien, kstond bij assassin, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, Assassin was gaaf . Ze waren nog slechter gekleed dan Rowwen Heze, Normaal en Jovink bij elkaar, maar who cares, was een vette set, goeie ouwe thrash! |
|
liever een band met goede muziek en slechte kleding dan andersom. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Countdown to W:O:A 2004 - 357 Days ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Das wel heel eng The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Jaja... volgens mij heb jij iets beloofd... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gheghe, jah volgens mij had ik ook zoiets gehoord |
|
quote: je maakt ons wel heeeeel nieuwsgierig Bruce Banner |
|
is er dan echt NIEMAND die Human Fortress heeft gezien? Bruce Banner |
|
ik weet niet, ik heb zelf niet gezien wie human fortres heeft gezien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
...Schandalig... Bruce Banner |
|
quote: Nog zo lang? LAI LAI HEI |
|
Countdown to Summer Breeze - 7 Days Zenial |
|
quote: Tickets zijn al besteld headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: dat ga ik ook zeker lekker vroeg doen voor et xmass pakketje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ok, ik ben er geweest, (geen foto's van mezelf in eigen collectie) Links van die grote bus en die legertruck staat een witte betselwagen (van vrienden), daarnaast de rode razer van Gunman I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
en wat deed die jongen in een cradle shit vlakbij jou tent he "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |