|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: shiii...neenee, iets meer omhoog, naast die ander bestelwagen (staat stoeltje naast en daarachter waarempel mijn tent! ow joy )..nu ja ik wou hier iets neergooien dus.... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-08-2003 21:18] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Weet ik wel, hey, maar dit topic lijkt me nogal "gelezen" dus ff voor de duidelijkheid......raar, die gasten naast ons met die bus en legertrucks (2 stuks) staan een keer of drie op de site....dan was die fotograaf één van die dronkemannen die we weggeluld hebben misschien [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-08-2003 22:11] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
jammer dat mijn tentje niet op de foto staat. iig word het tijd voor een wacken 2004 topic "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: idd de wacken site is ookal in 2004 veranderd dus we moeten wer he |
|
quote: Haha, zó vroeg ben ik er niet bij... Maar ze gaan zeker vóór kerst in de bestelling! Vierde keer Wacken alweer, woohhaaa! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Mijn 'tentje' wel!! Dat grote ding links, met die lantaarn Errug relaxte tent... Lekker groot! ..."Hate can only create more hate"... |
|
mijn tentje staat op mijn eigen fotos maarja hij moet nog ontwikkelt worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: vandaar dat je die tent daar ook hebt achter gelaten.... |
|
quote: Zei ik niet WAS een relaxte tent??? Hm... Haha, hij WAS errug relaxed ja, lekker groot enzo! Maarja, 't was maar wel goed dat 't weer meezat, de scheuren in 't doek waren wat minder ja Waar Ducttape al niet goed voor is!!! [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-08-2003 1:12] ..."Hate can only create more hate"... |
|
een paar foto's, heb geen band-foto's gemaakt, was vooraan veel te druk en ik vond de afstand tussen het publiek en t podium veel te groot, was volgens mij nu groter dan de afstand vorig jaar She-Devil met een "natte" broek Petra en ik Emmy en ik |
|
pff ik heb al heimwee zeg als ik nog wat mensen was tegen gekomen die ik gemist heb daar was het helemaal compleet maja weer een jaartje wachten maar AARGHHH |
|
quote: ik WEET dat er veel lekkere gozers op Wacken waren, Hanneke ... maar DIT is toch echt iets TE VEEL bewijs!!!!!!!! |
|
|
|
Foto die in het begin van deze week op de wacken site stond. Ik in wit Immortal shirt, witch rechts naast me ... |
|
en achter je metagorr We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Nu weet ik het zeker dat jij het was, op donderdag bij de marktjes... Wist alleen niet dat dat meisje witch was, maar zij liep toen dus ook al naast je... Jeuj, tóch zm'ers gezien! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ook ja ... maar bijna niemand kent de dude ... dus not worth mentioning |
|
quote:ach, ik ken em ook niet, maar dit had je al es eerder gepost We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: YAY!!!!!!!!!!! Zij eerder al dat ik dat 99 % geweest had kunnen zijn?! Had me aangesproken ofzo! |
|
quote: haha... Nja, had gekund... Zo van, hoi ik ben Immortella! En jij bent Carnagath als ik het goed heb!? Hmmm... Volgende keer dan maar... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Doe dat! Ik heb trouwens geen flauw idee hou jij eruit ziet ... dus voorlopig moet jij het initiatief tonen, ben ik bang |
|
Carn... laat die arme meisjes nou eens met rust...zij kunnen er ook niets aan doen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nou... Galosh heeft in een 'gekke' bui gezegd (beloofd) dat hij volgend jaar mee naar Wacken gaat... En dat terwijl hij een maandje terug ofzo nog zei dat hij 'gestoord' werd van ons gelul over Wacken en dat dat wel het laatste zou zijn waar hij naar toe zou gaan... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |