|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok... ik weet niet waar je dit op baseert, maar je zit echt ontzettend fout.. - Een drankje op Wacken, laten we zeggen een biertje, kost om precies te zijn 3 Euro voor 0,4 liter. Een festival als Waldrock vraagt 1,50 euro voor een glas waar je met veel moeite misschien 0,2 liter bier in kan persen.. Deze prijzen liggen dus ongeveer gelijk en ook gelijk met de prijzen in de kroeg. - Verder kan je op het campingterrein op diverse plekken goedkoop blikken bier halen (bijv. 24 halveliter Warsteiner blikken voor 24 euro) en in het dorp 10 minuten verderop nog veel goedkoper... deze mogen uiteraard niet mee op het festivalterrein maar dat mag op geen enkel fest.. - Kebab is zeer smaakgebonden.. ken genoeg mensen die zeer tevreden waren over dit voedsel... Kortom, je betaald dus veel voor een beker bier op het festivalterrein, omdat er gewoon veel in zit, maar het is zeker niet duur en al helemaal niet duurder dan vergelijkbare festivals in West Europa. |
|
En daarnaast het is gewoon zo duur als je het zelf maakt. Ik heb dit jaar 150 euro uitgegeven en dan heb ik ook nog wat shirts gekocht en al mijn eten op het festival terrein gehaald. |
|
quote:Waaaat???!!! de kabab niet te vreten?? Nou ik raad je het dan af om in de gemiddelde Nederlandse druk bezochte shoarma tent Kabab te bestellen.. De Kabab was zeer goed te eten en de saus was buitengewoon brilliant! Het enige wat ik jammer vond was dat ze geen ijsbergsla hadden.. Je kan je mening niet baseren op andermans mening. Je moet het zelf eerst ontdekken. Dus kind ga volgend jaar lekker naar wacken en let the metal guide you! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik vond de kebab ook maar niets, de frieten daarentegen en de knobibroodjes!!! yum yum |
|
En ook al was het bier duur, je mag zoveel bier mee de camping op nemen als menselijk mogelijk is (wel parkeergeld voor die tankwagen he) en dat is zeker niet bij alle festivals zo |
|
quote: Wicki-Burger |
|
Die Doner Kuthap broodjes waren net schuursponzen; zo droog! Ik koop bij mij om de hoek de lekkerste en grootste die ik ken voor 2,50! Het is al opgenoemd maar nogmaals; de falafels waren heerschend (zolang je geen koude kreeg die er al klaar stond ) |
|
nou bij mij zat er gewoon bijna geen vlees op, en het personeel van die tent was stront chagerijnig. |
|
Slayer Hier wat wacken-foto's... Zal ze er maar als link opzetten want ik heb ze nog niet als gallery online en anders wordt het zo tragisch voor de minder bedeelden hier (qua internetverbinding dan) Carpathian Forest 1 Carpathian Forest 2 Carpathian Forest 3 Carpathian Forest 4 Carpathian Forest 5 Dismember 1 Dismember 2 Dismember 3 Dismember 4 Annihilator 1 Malevolant Creation 1 Malevolant Creation 2 Malevolant Creation 3 In Flames 1 In Flames 2 Nile 1 Nile 2 Nile 3 Nile 4 Nile 5 Nile 6 Nile 7 Nile 8 Nile 9 Slayer 1 Slayer 2 Slayer 3 Slayer 4 Slayer 5 Slayer 6 Slayer 7 Slayer 8 Rotting Christ 1 Vader 1Vader 2 Vader 3 Vader 4 Vader 5 Thyrfing 1 Thyrfing 2 Thyrfing 3 Thyrfing 4 Thyrfing 5 Copyright blablabla.. De andere foto's van de camping etc. komen nog .. moet eigenlijk eerst nog even vragen of mensen nog willen cencureren voor die online gaan ... |
|
quote: Het bier was inderdaad niet duur, het leek duur, omdat je 1 euro pfand (Statiegeld) op de glazen moest betalen... En die kebab in het dorp was echt uber fucking lekker! 2 keer als ontbijt gehad, en nog een keer als lunch! Verder waren de mega-burgers zeer goed te eten! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Vast ook de enige kebabzaak ter wereld waar gewoon de hele dag metal gedraaid wordt |
|
quote: ik durf te wedden dat ZIJ human fortress OOK niet hebben gezien Bruce Banner |
|
quote: Het is idd een zeer charmante foto geworden! Met voorspoed binnenkort publicatie! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: net the Reflex zo, van duran duran |
|
quote:Mooie foto's Val. Ben benieuwd naar de campingfoto's. Op onze foto's moeten jullie nog even wachten,ik heb ze nog niet laten afdrukken en er moet nog een rolletje vol. Wordt pas na onze vakantie. No regrets and no remorse... |
|
quote: 3 pleuro voor een biertje niet duur "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: je krijgt geen lullig plastic bekertje. Er gaat 0,4 liter in. was het nu aangelengt of niet, vroeger was het dat niet trouwens |
|
quote: op with full force was het 2,20 voor een evengroot glaasje, maargoed het bier was uitermate goed geschikt om bezopen van te worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:en nog een andere publicatie.....toch? *kuchtimokotipeltokuch* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
destruction heeft bevestigt voor wacken!!!!!!!! volgend jaar wordt et nog wreder dan dit jaar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: wie weet ben ik er volgend jaar wel voor het eerst bij. Dit festival valt altijd op dagen dat ik op vakantie ben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dan moet je het eerste weekend van augustus gewoon niet op vakantie gaan. |
|
quote: tssssss alof kleine meisjes zoveel drank opkunnen |
|
quote: jah vaak is het niet zo makkelijk als veel al volgeboekt is "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |