IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : wacken 2003 deel 4 alweer Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRose
Beauty creates Pain
Usericon van WhiteRose
Posted 15-08-2003 18:35 by WhiteRose Wijzig reactieProfiel van WhiteRoseQuote dit berichthttp://www.society1.net

naar wat ik zo gelezen heb Wacken is duur.Niet wat een ticket betreft,maar drank>.Oh en blijkbaar zijn de kebab's niet te vreten

Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed !

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-08-2003 21:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 18:35 schreef WhiteRose het volgende:
naar wat ik zo gelezen heb Wacken is duur.Niet wat een ticket betreft,maar drank>.Oh en blijkbaar zijn de kebab's niet te vreten

Ok... ik weet niet waar je dit op baseert, maar je zit echt ontzettend fout..

- Een drankje op Wacken, laten we zeggen een biertje, kost om precies te zijn 3 Euro voor 0,4 liter. Een festival als Waldrock vraagt 1,50 euro voor een glas waar je met veel moeite misschien 0,2 liter bier in kan persen.. Deze prijzen liggen dus ongeveer gelijk en ook gelijk met de prijzen in de kroeg.

- Verder kan je op het campingterrein op diverse plekken goedkoop blikken bier halen (bijv. 24 halveliter Warsteiner blikken voor 24 euro) en in het dorp 10 minuten verderop nog veel goedkoper... deze mogen uiteraard niet mee op het festivalterrein maar dat mag op geen enkel fest..

- Kebab is zeer smaakgebonden.. ken genoeg mensen die zeer tevreden waren over dit voedsel...

Kortom, je betaald dus veel voor een beker bier op het festivalterrein, omdat er gewoon veel in zit, maar het is zeker niet duur en al helemaal niet duurder dan vergelijkbare festivals in West Europa.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2003 21:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

En daarnaast het is gewoon zo duur als je het zelf maakt. Ik heb dit jaar 150 euro uitgegeven en dan heb ik ook nog wat shirts gekocht en al mijn eten op het festival terrein gehaald.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-08-2003 21:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Oh en blijkbaar zijn de kebab's niet te vreten
Waaaat???!!! de kabab niet te vreten?? Nou ik raad je het dan af om in de gemiddelde Nederlandse druk bezochte shoarma tent Kabab te bestellen..
De Kabab was zeer goed te eten en de saus was buitengewoon brilliant! Het enige wat ik jammer vond was dat ze geen ijsbergsla hadden..

Je kan je mening niet baseren op andermans mening. Je moet het zelf eerst ontdekken. Dus kind ga volgend jaar lekker naar wacken en let the metal guide you!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2003 21:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vond de kebab ook maar niets, de frieten daarentegen en de knobibroodjes!!! yum yum

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2003 21:57 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

En ook al was het bier duur, je mag zoveel bier mee de camping op nemen als menselijk mogelijk is (wel parkeergeld voor die tankwagen he) en dat is zeker niet bij alle festivals zo

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-08-2003 21:57 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 augustus 2003 21:56 schreef ghoulliette het volgende:
ik vond de kebab ook maar niets, de frieten daarentegen en de knobibroodjes!!! yum yum

Wicki-Burger

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-08-2003 21:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die Doner Kuthap broodjes waren net schuursponzen; zo droog!
Ik koop bij mij om de hoek de lekkerste en grootste die ik ken voor 2,50!
Het is al opgenoemd maar nogmaals; de falafels waren heerschend (zolang je geen koude kreeg die er al klaar stond )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-08-2003 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou bij mij zat er gewoon bijna geen vlees op, en het personeel van die tent was stront chagerijnig.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 17:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Slayer

Hier wat wacken-foto's...

Zal ze er maar als link opzetten want ik heb ze nog niet als gallery online en anders wordt het zo tragisch voor de minder bedeelden hier (qua internetverbinding dan)

Carpathian Forest 1
Carpathian Forest 2
Carpathian Forest 3
Carpathian Forest 4
Carpathian Forest 5

Dismember 1
Dismember 2
Dismember 3
Dismember 4

Annihilator 1

Malevolant Creation 1
Malevolant Creation 2
Malevolant Creation 3
In Flames 1
In Flames 2

Nile 1
Nile 2
Nile 3
Nile 4
Nile 5
Nile 6
Nile 7
Nile 8
Nile 9

Slayer 1
Slayer 2
Slayer 3
Slayer 4
Slayer 5
Slayer 6
Slayer 7
Slayer 8

Rotting Christ 1

Vader 1Vader 2
Vader 3
Vader 4
Vader 5

Thyrfing 1
Thyrfing 2
Thyrfing 3
Thyrfing 4
Thyrfing 5

Copyright blablabla..

De andere foto's van de camping etc. komen nog .. moet eigenlijk eerst nog even vragen of mensen nog willen cencureren voor die online gaan ...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-08-2003 17:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:

Het bier was inderdaad niet duur, het leek duur, omdat je 1 euro pfand (Statiegeld) op de glazen moest betalen...

En die kebab in het dorp was echt uber fucking lekker! 2 keer als ontbijt gehad, en nog een keer als lunch!

Verder waren de mega-burgers zeer goed te eten!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 23:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 17:39 schreef Kramy het volgende:
En die kebab in het dorp was echt uber fucking lekker! 2 keer als ontbijt gehad, en nog een keer als lunch!

Vast ook de enige kebabzaak ter wereld waar gewoon de hele dag metal gedraaid wordt

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-08-2003 23:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 augustus 2003 23:20 schreef Valorian het volgende:
Vast ook de enige kebabzaak ter wereld waar gewoon de hele dag metal gedraaid wordt

ik durf te wedden dat ZIJ human fortress OOK niet hebben gezien

Bruce Banner

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-08-2003 4:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 augustus 2003 18:42 schreef Sharteel het volgende:
Zal een chique fotog eweest zijn die je van me trok.. Was echt wel verrassingseffect

Het is idd een zeer charmante foto geworden! Met voorspoed binnenkort publicatie!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 17:28 schreef Valorian het volgende:

Slayer 3

net the Reflex zo, van duran duran

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 17-08-2003 22:13 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 17:28 schreef Valorian het volgende:
...
Hier wat wacken-foto's...
...
De andere foto's van de camping etc. komen nog .. moet eigenlijk eerst nog even vragen of mensen nog willen cencureren voor die online gaan ...
Mooie foto's Val. Ben benieuwd naar de campingfoto's. Op onze foto's moeten jullie nog even wachten,ik heb ze nog niet laten afdrukken en er moet nog een rolletje vol. Wordt pas na onze vakantie.

No regrets and no remorse...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-08-2003 22:27 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 augustus 2003 17:39 schreef Kramy het volgende:
Het bier was inderdaad niet duur, het leek duur, omdat je 1 euro pfand (Statiegeld) op de glazen moest betalen...

Verder waren de mega-burgers zeer goed te eten!

3 pleuro voor een biertje niet duur

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 23:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 22:27 schreef arrebar het volgende:
3 pleuro voor een biertje niet duur

je krijgt geen lullig plastic bekertje. Er gaat 0,4 liter in.
was het nu aangelengt of niet, vroeger was het dat niet trouwens

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-08-2003 23:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 23:00 schreef ghoulliette het volgende:
je krijgt geen lullig plastic bekertje. Er gaat 0,4 liter in.
was het nu aangelengt of niet, vroeger was het dat niet trouwens

op with full force was het 2,20 voor een evengroot glaasje, maargoed het bier was uitermate goed geschikt om bezopen van te worden

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 18-08-2003 1:03 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 4:58 schreef Mutilator het volgende:
Het is idd een zeer charmante foto geworden! Met voorspoed binnenkort publicatie!
en nog een andere publicatie.....toch? *kuchtimokotipeltokuch*

wait for me dragon, we'll meet in the sky

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-08-2003 14:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

destruction heeft bevestigt voor wacken!!!!!!!!
volgend jaar wordt et nog wreder dan dit jaar

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 14:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 14:48 schreef arrebar het volgende:
destruction heeft bevestigt voor wacken!!!!!!!!
volgend jaar wordt et nog wreder dan dit jaar

wie weet ben ik er volgend jaar wel voor het eerst bij. Dit festival valt altijd op dagen dat ik op vakantie ben

"This one is older than shit, heavier than time!"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan moet je het eerste weekend van augustus gewoon niet op vakantie gaan.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

tssssss alof kleine meisjes zoveel drank opkunnen

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 17:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:23 schreef ghoulliette het volgende:
dan moet je het eerste weekend van augustus gewoon niet op vakantie gaan.

jah vaak is het niet zo makkelijk als veel al volgeboekt is

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com