|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: de malmo head/hellbangers?? die stonden iig op camping 1 vlak bij ons, en die droegen soms nog een sok of panter onderbroek |
|
quote: wij zaten op camping a, als we richting festivalterein gingen zagen we ze wel, met een grote zwarte bus en een enorme noorse vlag en wat we zo opvallend vonden dus geen black metal door hun cd speler maargoed dat is etzelfde als een hollander die niet blowt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Mijn Wacken foto's online! Hm, kwaliteit is niet altijd even goed, en sommige foto's zijn wel van erg ver weg gemaakt... Maarja, ik ben er wel blij mee ... joene.interned.com/woa/ Da's de link, met dank aan Necrodemon, die zo lief was om een siteje te maken... De site is nog niet af, maar de foto's staan er al wel op... Naja, veel plezier ermee... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Geen Vader? |
|
quote: Nope, sorry, hebben we maar ff gezien... Heb ik errug vaak gezien en Sonata Arctica nog nooit! Dat stukje Vader wat ik heb gezien was van erg veraf en in het donker, dus dat werd niks... Zou vergelijkbaar worden met de Slayer foto's... Waar er nu nog maar één van over is, want de rest was nog slechter ongeveer... ..."Hate can only create more hate"... |
|
echt niet normaal meer hoeveel beeldmateriaal er in dit huis ligt van Wacken 2003; complete digiverslagen van concerten & randverschijnselen Zm ers gespot; Sharteel uiteraard, Ghouliette en nog een paar waarbij het kwartje na een tijd pas viel: Dwaallicht, Morke, Angela Mortis & She Devil. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je die gespot? Die zat in Frankrijk . |
|
quote: t ging allemaal in een flits; tweelingzus? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-08-2003 18:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tssss . Ff denken, ik kan gespot zijn met witch, Cadaveria, Amarantha, Sarah en/of She-devil volgens mij. Weet je wel zeker dat ik het was dan die je gezien hebt? Wat voor shirt droeg ik? |
|
Yeah; je had alleen een handdoek om; shirt eronder niet geidentificeerd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Okay, dat moet dan iemand anders geweest zijn, sorry kerel . Ik liep de hele tijd in mijn 'zwem'broek rond, of in een lange broek (iig nooit in een handdoek). |
|
quote: Zal een chique fotog eweest zijn die je van me trok.. Was echt wel verrassingseffect Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik had ghouliette ook gespot maar een meisje bij mij zei, niet naar toe gaan het is een bitch, hehe Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: HAHA die gast kwam langs onze tent strompelen, viel over een scheerlijn, stond op, viel over de volgende enz.. Hij is bijna 3 kwartier bezig geweest om onze tenten voorbij te komen en hij is vol op de tent achter ons gevallen (waar al mensen lagen te slapen.) Die tent stortte zowat in "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: En jij luistert zomaar naar haar en wil het niet ff voor jezelf uitvinden.. Kristof toch.. Sloef Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Was dat niet die ene vriend van Corny? Dit slaat nergens op. |
|
quote: omdat op naakte mannen niet meteen een tiental vrouwen duiken |
|
quote: daarom was ik ook helemaal ziels alleen op wacken, omdat ik zo gemeen ben. Heb helemaal moeten lopen, best een eind hoor. En ja ik bijt ook. ken ik die vriendin van jou soms, lijkt mij van niet. |
|
quote:Gelukkig, heb je eindelijk door wat voor een pain in the ass je soms kan zijn? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Next time de strap-on cock verbergen |
|
quote: |
|
Hmmmzz ja ik vindt die meneer met die frosties kroon wel leuk ja ahahha!!! Het was vast en zeker koud daaro!!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: "the absence of intelligence" dan vraag ik me af: is dat nu toeval... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |