|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
bij wie kan ik crashen? I want to goooooooooooooooooooooohoooooooooo [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-08-2003 14:56] Bruce Banner |
|
Blegh wat een takkeherrie allemaal. Ik denk dat ik maar effe langskom. Ik moet natuurlijk wel Marchootje supporteren!! Kinda Lingers, Steelpan |
|
Mooi Dat noemt men nog eens een reden om weer naar den Jonosh te gaan |
|
BWUHAHAHAHAAH!! Super. |
|
al die belachelijke blackmetal soorten |
|
waar ligt asten/heusten? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hehehe, die genre namen zijn idd wel wat tever gezocht ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Schuin naar het zuid-oosten onder Helmond op de kaart. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-08-2003 18:25] |
|
ik zal overwegen om er naartoe te gaan gelukkig is het op een zaterdag "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Echt teveel optredens in september en oktober .. ik zie wel, hangt van het geld af. |
|
Vraagje, komen bovenstaande bands ook za. 13-09-03 in de goudvishal (Arnhem)? Da's een stuk dichterbij voor mij! Het staat wel op http://forward.to/hetschaduwryck, maar niet op de site van de goudvishal! |
|
hoop het niet, wordt veel te duur hehe ik ben er dan wel ja Je moeder. |
|
ben er misschien... |
|
Laat de bitches zich maar voorbereiden op het betere Zwartketterij-werk! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 11-08-2003 21:31] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Neen, zoals je leest de 13e in Jonosh. Andere is gecancelled geloof ik. |
|
quote:komen slet hhmmzz als haatstrijd hier ook staat weet ik niet of ik de volgende dag wel op suicide ben |
|
quote: Pssst, 'tis GEEN power metal! |
|
quote: quote: Je moeder. |
|
Ben aanwezig denk ik, zij het om Walpurgisnacht te supporten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ben aanwezig denk ik omdat misanthrope er waarschijnlijk ook aanwezig zal zijn ( ), en omdat ik echt helemaal niets beters te doen heb... De bands die er komen zullen vrij vermakelijk zijn door de corpsepaint enzovoorts. Ook wil ik wel ff zien of walpurigsnacht een verbetering is ten opzichte van meandor die ik een jaar terug ofzo aanschouwd heb. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Daar ga ik wel op afkomen, denk ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
wacht ff...ga ik nu Haatstrijd 2x achter elkaar zien? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:en anders hebbe we Cees nog voor ons voortbewegen over de straten van belgië We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Belgie? Suicide Campaign is AF GE LAST! Heusden nu! |
|
quote:lees het allemaal morge wel weer door... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |