|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt me toch wel op dat al die intelligente zwartketterij liefhebbers het zo moeilijk kunnen verkroppen als iemand de muziek niet mooi vind. En dat ze dan ook nog eens (bijna) allemaal schelden met argumenten die nergens op slaan, aangezien ze gaan om mij en mijn leven, terwijl ze mij in de verste verte niet kennen. Ach ja, je kan altijd blijven lachen met die black metal liefhebbers die het duidelijk begrepen hebben. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dus de black metal bands die in mijn oren goede muziek maken mag ik nu niet luisteren? En andere black metal bands mag ik nu niet slecht vinden? Alleen omdat ik over bepaalde zaken in het leven die (in mijn ogen) niets met muziek te maken hebben anders denk dan menig black metal liefhebber? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kramy, straks antwoordt iemand "JA" en ben je weer teleurgesteld. On topic of aufsaltzen bitte! |
|
STOMME VRAAG... ! Maar wat de dikke spetter poep is stryper ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
TO HELL WITH THE DEVIL!!! Christloving black metal dus. Damn, dat ken je toch wel? Belachelijke Christelijke metal band. Ik, Wil Schuurman |
|
Nu je het zegt. Ik heb wel eens van de naam gehoord maar nog nooit van de muziek laat maar zeggen. Misschien wel omdat hij juist zo'n kak band is. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: oleeeeeeee We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Stryper?!;..waarghhh!!!!...;posergasten in gestreepte leggings en strakke pakjes die tijdens hun concerten gratis bijbels het publiek in slingerden, aargh de herrinering alleen al ...HEEEELP!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |