|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kut,had graag Amok weer eens willen zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jammer dat het zo ver weg is, het lijkt me zoooo gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
echt super jammer van Suicicde C. en Amok, maargoed... het gaat toch wel vet worden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
om finaciele redenen vind ik dit een hele mooie wending |
|
quote: altijd een grote mond, maar afkomen naar de shows doe je niet.. beetje jammer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: als ik me rijbewijs dan heb mogen jullie wel meerijden hmm onee mag dan geen bier drinken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe je kan ook in je auto blijven pitten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: hmm ja das ook wel een idee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
och...haatstrijd...de wasmachines zullen klinken, wat een herrie |
|
quote: vermakelijke herrie "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:da's toch echt band waarvoor ik ga |
|
Meningsverschil, ik vind het te simpel en te goedkoop, alhoewel ik gehoord heb dat die nieuwe haatstrijd beter zal zijn... |
|
quote:ik weet niet wat jij ervan hebt gehoord maar het is inderdaad erg simpel, vooral de eerste demo. maar de 2e is al beter en het nieuwe werk heb ik al (gedeeltelijk) op cd'r en het gaat per release vooruit, net als vazal trouwens |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: de nummers die opgenomen waren voor de 7" zijn erg gaaf en rauw. alles wordt alleen opnieuw opgenomen maar dan in de formatie zoals haatstrijd live speelt. Je moeder. |
|
quote:dat betekend dus niet met die leuke drumpc op de achtergrond: tik tik boenk tok degene die Impaled homobus op cdr heb zijn ook erg gaaf en verneiuwend haatstrijd sound We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
no more ildjarn hehehe Je moeder. |
|
quote:helleluja to that We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Moddereters, pas op de frontpage even de concertagenda aan, want daar staat dit concert in de Goudvishal plaatsvind, lijkt me vrij lastig als ze niet gekloont zijn of met een helikopter van optreden naar optreden worden gevlogen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: okee hoertje! ik heb net besloten dat ik kom |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
voor de laatste infantiele mongolen die eht nog steeds NIET door hebben: SUICIDE CAMPAIGN GAAT NIET DOOR!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Fuck, dan heb ik die tientonner met scheermesjes voor niks besteld! Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |