|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moeder. |
|
Mischien begeeft deze Belg zich in het gezelschap van meerdere andere lijkwormen en galgenaas naar deze bijeenkomst. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:o als je dat ff wat eerder gezegt had ik ga er zeker wel bij zijn de 13de...als ik al bij de jonosh terecht kom en niet blijf steken in eindhoven zoals ik verwacht... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
aanwezig |
|
wedden dat jij bij apeldoorn al de verkeerde kant op gaat Je moeder. |
|
Als ik ook met de bus ga kan ik wel wat mensen de goede weg op wijzen |
|
ik kom met de auto als ik dinsdag me rijbewijs haal "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: "een echte warrior loopt niet, die wordt gedragen" achterliggende gedachte? Je moeder. |
|
Ik kom zeker! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:bek houde hoerenjong thor-wulf ook aanwezig, toch maar wel....je staat op de verkeerde lijst he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
beter dan op gaymail lijstjes he :p |
|
Ik ben er trouwens meer voor het (goedkope) bier en mensen dan voor de bands En niet te vergeten dat de jonosh heerscht! |
|
Weet iemand of er een bus vanaf Eindhoven gaat? En gaan er mensen daarmee heen? |
|
quote:ja en ja |
|
Het zal wel bus worden denkik ja. |
|
hey throwulf... er zal wel nihilistische black metal gespeelt worden en ik niet garanderen dat de messen van het vlees blijven ik hebe r zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
achjah zwartketterij heerscht voor de rest komt er wat volk dat ik een tijd niet gezien heb. En de jonosh heerscht nou eenmaal! Wij gaan aan de hoegaarden kerel!! |
|
alleen aan de hoegaarden???? meer bier!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hehe, ook goed. Maar hoegaarden is lekker |
|
present. |
|
quote: Lijn 20 naar Asten, uitstappen 1e halte na de brug bij Someren, dan is het nog een 20 minuten lopen. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Yez! Mr. Cuntreaper leeft nog! Je kan me de bout hachelen! |
|
20 minuten lopen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
uur kruipen |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |