![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik ga met de wagen. En o wee, help mij, ik overnacht misschien wel per tent in de hof van Mr. Cuntreaper... Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Zoals ik die Fluisterwoud mannen ken, kruipen die rond 2u al lekker onder de wol na een optreden ![]() ![]() |
|
wij liggen daar ook eregens in de buurt in de struiken met pilsch ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hoe laat gaat dit alles beginnen? Iemand enig idee? Op de site van Jonosh staat 19.00, maar daar staan niet alle bands vernoemd.. ![]() |
|
het start om 20:00 zaal is open om 18:00 entree is 3 pleuro voor leden en 4,50 voor gasten volgens het jonosh boekje ![]() |
|
ik ga vrijdag 12 september al naar een black-metalnight in de Frontline in Gent, met oa Kludde, Aguynguerran, Icconaclasm en nog een paar ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dank U. Oftewel de site is even achterlijk als altijd. ![]() |
|
quote: Ah, jij gaat dus ook ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Uiteraard ![]() ![]() |
|
aanpassing in de tijd opening zaal uurtje of 15:00 start bands 16:00 prijzen zijn hetzelfde gebleven ![]() |
|
SOW! ![]() ![]() ![]() |
|
Elvis ter Woud is echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() this user is dead ![]() |
|
quote: Zo vroeg al!? Dan ben ik nog op het werk... Wat een onzin die tijd! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
werken, whahahaha ![]() ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ahm.... sinds wanneer is die tijd aangepast? Ik heb er nog niks over gehoord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Dus die verandering in uur start bands is zeker? 't Is maar, wij moeten van de andere kant van België komen... Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
wat is dat dan voor een kleuter-tijd? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
het begint misshcien wel vroeg, maar dit betekend niet dat de bands ook vroeg klaar zijn..... zorg nou maar eerst dat je komt ipv te huilebalken over de tijd... ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
al meer bekend over de volgorde van optredens? ![]() |
|
Ik ga er op zijn vroegst pas om 5 uur zijn, moet zelf ook oefenen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Haatstrijd, Walpurgisnacht, Paragon Impure, Fluisterwoud, Zwartketterij.... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Ik ben er waarschijnlijk rond 6 uur pas... achterlijke tijd ook. Om 15.00 dien je nog brak te zijn van de vorige dag. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
ik denk dat wij wel zo rond een uurtje of 4/5/6 aan komen karren met onze evangelische huifkarren karavaan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |