|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ga met de wagen. En o wee, help mij, ik overnacht misschien wel per tent in de hof van Mr. Cuntreaper... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Zoals ik die Fluisterwoud mannen ken, kruipen die rond 2u al lekker onder de wol na een optreden |
|
wij liggen daar ook eregens in de buurt in de struiken met pilsch |
|
Hoe laat gaat dit alles beginnen? Iemand enig idee? Op de site van Jonosh staat 19.00, maar daar staan niet alle bands vernoemd.. |
|
het start om 20:00 zaal is open om 18:00 entree is 3 pleuro voor leden en 4,50 voor gasten volgens het jonosh boekje |
|
ik ga vrijdag 12 september al naar een black-metalnight in de Frontline in Gent, met oa Kludde, Aguynguerran, Icconaclasm en nog een paar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dank U. Oftewel de site is even achterlijk als altijd. |
|
quote: Ah, jij gaat dus ook Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Uiteraard . Als er eindelijk iets te beleven valt in Jonosh, zal ik er toch maar weer eens naar toe gaan. |
|
aanpassing in de tijd opening zaal uurtje of 15:00 start bands 16:00 prijzen zijn hetzelfde gebleven |
|
SOW! Effe "aanpassen"...wel erg gristelijke tijd he!? |
|
Elvis ter Woud is echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf this user is dead |
|
quote: Zo vroeg al!? Dan ben ik nog op het werk... Wat een onzin die tijd! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
werken, whahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ahm.... sinds wanneer is die tijd aangepast? Ik heb er nog niks over gehoord. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dus die verandering in uur start bands is zeker? 't Is maar, wij moeten van de andere kant van België komen... Je kan me de bout hachelen! |
|
wat is dat dan voor een kleuter-tijd? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
het begint misshcien wel vroeg, maar dit betekend niet dat de bands ook vroeg klaar zijn..... zorg nou maar eerst dat je komt ipv te huilebalken over de tijd... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
al meer bekend over de volgorde van optredens? |
|
Ik ga er op zijn vroegst pas om 5 uur zijn, moet zelf ook oefenen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Haatstrijd, Walpurgisnacht, Paragon Impure, Fluisterwoud, Zwartketterij.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben er waarschijnlijk rond 6 uur pas... achterlijke tijd ook. Om 15.00 dien je nog brak te zijn van de vorige dag. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik denk dat wij wel zo rond een uurtje of 4/5/6 aan komen karren met onze evangelische huifkarren karavaan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |