|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij had in principe kunnen karren, maar ik ga niet komen, ik heb een acuut liquiditeits-probleem. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-09-2003 0:55] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Present! |
|
quote:Problemen problemen |
|
Helaas heiden. Ik ben er smiddags wel een keer. |
|
*Baal* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe, god, wat was iedereen bezopen gisteren (en sommige meer als andere).... geniale avond weer.. HAATSTRIJD heerste gewoon weer... klonk (netzoals in de Goudvishal) 666 keer beter als die demo's.... vet WALPURGISNACHT: zag er gaaf uit, met camo-netjes om... muziekaal ook zeer gaaf! PARAGON IMPURE : G.E.N.I.A.A.L.!!! [np: Paragon Impure - "Ish Kerioth (rehearseldemo / august 2003)" FLUISTERWOUD: We hebben redelijk goed gespeelt... nog wel wat fouten, goed maar dat meot kunnen als je pas 2 keer hebt kunnen oefenen vor eht optreden omdat de oefenruimte dicht zat.... ZWARTKETTERIJ : METAL DEMON SATAN BLASPHEMY!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ja, het was wel gaaf |
|
Haha klopt! Alleen de terugreis was minder, Compleet verdwalen in someren |
|
moet je maar niet zo gay zijn kijk, wij rijden gewoon in 1x goed ja! |
|
Het plubliek was jammer genoeg wel donders dikke diaree.... stelletje lui donders daar in het zuiden. Het hele pitten schijnen ze daar niet te kennen ofzo Hier in het oosten pitten we nog een keer maar daar voerden die lui geen donder uit. En als der dan een keen een pit was kreeg je overal van die sjagerijnige reacties. Maar die muziek was wel goed mooie ratten trouwens bij haatstrijd Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Een pit!? Lazer op zeg... Slipknot speelde niet Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben het met hem eens dat de sfeer minder was, maargoed De bands vond ik allemaal zeer vet, ik baalde alleen een beetje van devertraging, fluisterwoud had van mij langer gemogen. Nu nog een keer in het oosten das lands, gvd |
|
haatstrijd speelde best goed, jammer van het geluig in het eerste nummer en van die 2 nummers zonder bas. paragon impure was verrassend veel gaver dan op uva, wat een sfeer heeft die band verder was t erg gezellig, veel gave lui en gelukkig nog thuys kunnen komen |
|
quote: Heavy Thrashing Gay Bashing Necro Metal!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Haatstrijd moeten missen omdat ik te laat was, kutwerk. Walpurgisnacht was extreem vet! Paragon Impure was ook machtig, samen met walpurgisnacht de beste bands van de avond voor mij. Fluisterwoud heb ik maar 2 minuten ofzo gezien, is geen muziek voor mij, maar dat wist ik van te voren al. Zwartketterij vond ik ook vrij weinig aan, er was ook helemaal geen show ofzo te zien. 2 kortharige mannen die een instrument in hun klauwen hebben, en spelen. Verder wel genoeg plezier gehad die middag/avond/nacht, was goed bevallen. Wel jammer dat de zatte mensen buiten het nodig vonden om al het glas kapot te gooien op de stoep, zo komen er minder snel meer gave metal optredens in de jonosh ben ik bang. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dan nog nie te spreken over al die lui die de kerk ernaast eens onder handen hebben genomen... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
vertel... |
|
Een monumet met aan het begin van de avond 12 kruizen eraan. Een natte scheet later nog maar 5 |
|
quote: Ik was het niet btw. kep alleen het resultaat gezien op weg naar "smulwereld, voor oma's frieten |
|
opzich mooie acties, alleen jammer dat er nu een kans is dat dit het laatste black metal concert in de jonosh is... en over dat glas, iedereen daar weet wel wie daar hoofdverantwoordelijk voor was hehehe (en irritante klootzak, nog ergens veilig kunnen overnachten hehe?) haatstrijd: jammer van het bagger geluid en dat de geluidsman het begrip 'gitaar harder' verwisselde met 'bas harder', overigens hadden de overige bands vreemd genoeg nagenoeg perfect geluid. ging volgens mij ook niet echt lekker en is naar ik hoorde ook laatste optreden van ze voor de komende tijd. walpurgisnacht: -> snackbar, was iets te saai.. leuk dat ze als stamgasten niet als eersten hoefden maar jammer dat haatstrijd (met naar mijn mening, heel wat hogere kwaliteiten) daar de dupe van werd... paragon impure: na 2 uur van twijfelen en discusieren kwamen erachter dat het dus toch ex-worthless was en kon ik mij herinneren van UVA3 (toch? iig in arnhem) dat ze erg goed zijn en dat werd bevestigd! fluisterwoud: erg korte set maar heb me desalnietemin erg goed vermaakt! wat rommelig leek het af en toe maar toch overtuigend genoeg! nog last van mn nek gvd... zwartketterij: vond ze helaas wat passief staan maar toch even lekker meegerbuld en gebangt totdat ik toch echt even mn keel moest smeren... sfeer vond ik wel meevallen, heb me goed vermaakt! Je moeder. |
|
de set van fw was inderdaad, te, kort. De sfeer was wel goed verkloot dankzij een bepaald dronken idividu en daar kwam de onenigheid over den pit dan ook nog es overheen . En qua de kerk, ach tja ik ben zeker geen voostander van zulke zaken en dat ik de daders persoonlijk vrij goed ken betreur ik ook wel maar ze weten hoe ik over zulk soort dingen denk dus laat de discussie maar achter wegen. verder is het monumentale expect totaal niet beschadigd. |
|
kramy, je bent een homo vieze leernicht :p en wat MBMarduk betreft... FW was geweldig en dronken, niks op aan te merken en haatstrijd...mja...het kon natuurlijk slechter.. zwartketterij werd een beetje duf naarmate men het einde naderde...en Paragon Impure heerschte compleet de pan uit jammer van dat john personage en zijn obsessie voor bier en irritant zijn, maar remmelt olé We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Er zijn weet ik hoeveel foto's geschoten... wie, wat en waar en wanneer komen die online? Wil mijn marsipilami paint wel eens zien hehehehe Het was trouwens zeker een gave avond en wat is nou een black metal concert zonder een lastig persoon die iedereen mateloos weet op te fokken zodat de bands en het publiek al hun aggresie voor het podium kunnen ventileren... Er was dus zeker een sleutelrol weggelegt voor de nu welbekende John. Tip voor volgende keer: het werkt altijd als je een irritant persoon gewoon even vriendelijk op zijn bek rost... om iemand heen staan met 15 man werkt nog al averechts schijnt... |
|
daar sta je dan trol... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 15-09-2003 12:32] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |