|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
doublecheck Ik hoop alleen echt dat mijn financien het willen toelaten. Leuk als ze op je werk maar de helft van je salaris uitbetalen.. |
|
aiiiiii, ik zou gelijk de ziektewet induiken!!!! Ik hoor t wel, kerel..... |
|
Ik ben er vrijdag Marcel, maar dat wist je al Kankerlul |
|
Cool wordt weer een gezellig weekendje |
|
Dammit! Ook al geen treiverkeer richting Dordrecht/R'dam de komende dagen. Ik zal moeten overslaan vrees ik.. |
|
Ik ben er vrijdag in Den Haag denk ik ook bij zo kan ie wel weer |
|
COOL UP ! |
|
ook geen SC voor mij deze zaterdag, ik kreeg gisteren de afrekening van Essent binnen.... aaaiiiiiiii!!!!! |
|
Ja die flikkers weten je pas echt te naaien hehe |
|
Oeps. verkeerde topic. [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 09-04-2004 10:06] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Too bad ratje ... Maar wordt evengoed feest ! |
|
Nou, de muziek zal me wel nooit aanspreken, maar het gitaarspel heeft me de hele tijd weten te boeien. |
|
Damn ik kon vrijdag toch niet komen.. Een verjaardag werd verplaatst en dat ging toch voor. Nouja volgende keer beter zo kan ie wel weer |
|
Misschien dat ik vanavond nog ff langskom |
|
aanstaande zondag dus, wie ?? |
|
Wordt weer een feestje |
|
misschien zondag, sowieso op weistock... vooral met een speciaal optreden!!! |
|
quote:YEAH!!! |
|
quote: Zeker wil ik wel eens komen kijken! Maar hoe zit dat met Lottum, is dat een beetje goed bereikbaar met het OV? |
|
neem een kijkje op www.canix.nl/weistock daar vind je een complete routebeschrijving [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 18-04-2005 22:38] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 18-04-2005 22:38] |
|
quote: Bedankt Ik zal eens kijken hoe ik er financieel voorsta dan, aangezien het dan ook weer de tijd van de festivals is. En misschien dat ze binnekort nog een keer dichterbij komen en ik niet zo ver hoef te riezen! *kuch*edenroccos*kuch*fenix*kuch* |
|
zondag is de entree 'slechts' 5 euro |
|
quote:YO! Gaaf!!!!! Heen!!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |