|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Was heel gezellig feestje |
|
Wie in Cultus-Inn , Dronten? We verwachten in ieder geval minimaal 150 bezoekers. |
|
Hoezo..... komen jullie anders niet uit de kosten........ hahaha...... |
|
flauw hoor .... |
|
Jullie doen dus tenminste wat aan reclame, kun je hier in veel gevallen niet zeggen |
|
quote:En daar hebben ze heel goed gespeeld |
|
Goede zaak Cor laten we hopen dat het gezellig druk wordt, we hebben er zin in |
|
quote: Ik kreeg 'm vandaag "al" binnen Duurde zo lang omdat de shirts nog gedrukt moesten worden, nouja dat kan gebeuren.. Ik luister nu het album voor het eerst, en ik moet zeggen, SUN CAGED HEERST!!!! (wist ik al, maar nu weet ik het helemaal zeker ) Ik vind 'm nu al fantastisch en prog groeit meestal met elke luisterbeurt, dus dat belooft nog wat [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 08-01-2004 17:14] zo kan ie wel weer |
|
30 januari in Jonosh, is het niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Yups, ben je er dan ook ??? Ik in ieder geval wel, heb er weer zin in |
|
quote:Jazeker! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
volges mij moeten we nu ook allemaal komen checken hoe ons maatje t doet bij sun caged |
|
Dat zowiezo Wordt het eerste optreden met nieuwe drummer Roel Van Helden !!! Dus komen |
|
Grappig zaaltje dat Jonosh... tijdje geleden ook nog eens gespeeld. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Wanneer? En met welke band? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
banned ik ben dom, o zo dom |
|
zout gvd op uit het sun caged topic jij anaal gebefte apenkop zo kan ie wel weer |
|
Gaat weer een zeer nuttige kant op hier...... |
|
Kan Sun Caged ook niet een keer in de Tivoli komen Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Sorry, liet me wat gaan. Kan niet zo goed tegen flooders zo kan ie wel weer |
|
quote: Ik zou zeggen: tip ze maar over ons Ik heb er wel al es gespeeld met stormrider. Greets Marcel |
|
Jullie moeten gewoon naar Hoorn komen verdomme! Ik heb net jullie cd aangeschaft en zelfs IK vind het lekker klinken! Goed werk! |
|
Dank je elfensteen. Dr is wel een zaal in Lisse geinteresseerd, meer nieuws binnenkort We hebben al es in Hoorn gespeeld btw samen met Threshold (in Manifesto) [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 12-01-2004 17:55] |
|
Dat heb ik dan gemist! Manifesto is voor mij 10 minuutjes lopen! Argh..ik kijk wel af en toe op de site (of hier) of jullie nog eens in de buurt komen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |