|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gave review! |
|
Wat was het verdomd gaaf in Alphen, jammer dat ik om iets over 12-en al wegmoest om mijn laatste treintje te halen Ik weet gewoon dat ik wat gemist heb. |
|
godverdegodver. Te erg. |
|
Wat speelden ze dan nog na Sedation? Ik ging om 20 over 12 weg en toen waren ze bezig met sedation. De final countdown duurt toch geen halfuur? |
|
Ben heel slecht in het onthouden van songtitles, zeker op concerten. Na de Final Countdown hebben ze in ieder geval nog een eigen nummer gespeeld en ook nog een tweetal covers (Iron Maiden en Queensrÿche). Voor een exacte setlist moet je niet bij mij zijn helaas. Marcel !!!!!????? hellup! |
|
Als toegiften hebben we daar nog "soil" gespeeld, en verder - The Final Countdown - Caught Somewhere In Time - Eyes Of A Stranger |
|
as zaterdag: in P60 in amstelveen ( http://www.p60.nl ) - Dead Soul Tribe - Sun Caged - Triple 7 Wie komt er kijken ? |
|
quote: oeh....tempting.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ikke |
|
Kijk jij alleen maar? |
|
ik natuurlijk, want ze kunnnen niet zonder die "charmante merchandise dame " |
|
quote:hehe, nee tijdens 777 sta ik te ook met mijn hoofd te slaan |
|
quote: Zijn drumstokjes zo duur dan? |
|
Kut online cd winkel.. Heb nou al 3 weken geleden besteld en nog steeds m'n Sun Caged niet binnen [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 01-12-2003 23:14] zo kan ie wel weer |
|
Concert stond al maanden in de agenda, was al weer een jaar geleden dat ik Dead Soul Tribe had gezien en Sun Caged ook al weer lang geleden En nou kan ik niet, bruiloftsfeestje precies op die avond, gggggrrrrrr |
|
quote: Raar, ik had hem toch in een week binnen, en toen was het album net uit. |
|
quote: Ben ik ff lekker.. Zal ze maar eens mailen. zo kan ie wel weer |
|
quote:Dead Soul Tribe speelt ook aanstaande donderdag in Nederland en wel in Arnhem. ook samen met 777 |
|
maar das zonder sun caged |
|
Daar zit ik ook niet op te wachten I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ik las dat Sun Caged op 10 april(volgend jaar pas) in Dordrecht speelt. Ik ben daar wel bij, denk ik |
|
quote: Ieder zijn/haar eigen ding Helena Maar eh wat doe je dan in dit topic ? [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 03-12-2003 18:01] |
|
Aanstaande Vrijdag SUN CAGED in Cultus Inn in Dronten : http://www.cultusinn.nl/ Entree: 5 euro aanvang: 22 uur wie ? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |