|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja was zeker feest !!! 12 november in Leeuwarden: |
|
heersch |
|
quote: |
|
Update: AS Vrijdag 23 Maart: Plato helmond, CD Presentatie Flyer: Verder bevestigd: Vrijdag 6 april: Headway Festival P60 Amstelveen (Met Zero Hour etc) Zaterdag 21 april: Azijnfabriek Roermond (met Delphian en Seventh Sin) Zaterdag 28 april: Canix Lottum (met Slayer coverband en Outburst) Zaterdag 26 Mei: Bosuil Weert (als support van Spock's Beard) 15 Juli: Parelpop Losser (met The Sheer en Seven en meer) |
|
UP ! |
|
Hee mensen aanstaande vrijdag 6 april spelen we op headway Festival, samen met To mera, Obsidian en Zero Hour. Dit vindt plaats in P60 in Amstelveen iemand van hier die er heen gaat ? marcel |
|
Oni en ik (goh ) De cd-presentatie was trouwens geweldig! 'Helaas' (vrijwillig) moest ik alles door zo'n 2,5-inch lcd schermpje checken, dus nog meer zin in 6-4! |
|
Waar in Engeland vindt(en) het(de) optreden(s) plaats? [edit] ah, rushden en Londen, helaas [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-09-2007 17:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina |