|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm denk dat k 4 december wel effe kom checken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Altijd leuk man, zo'n prog metalbandje. |
|
Altijd leuk man, dat loze volk Maarreh gaat een mooi feestje worden zaterdag (en vrijdag hehe)! En weer lekker ad baco's |
|
Loze opmerking |
|
Sloeg op Ed&Rocco's.. vorig weekend ook ad baco's gezeten en een erg gezellige tent!! En te gek dat deze bands daar spelen [edit : "loze volk" was @ boerzeur. (was laatst misverstandje over ghegh)] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-10-2005 11:42] |
|
quote: altijd leuk man, zo'n figuur wat niks fatsoenlijks te melden heeft!! |
|
Ik vind de opmerking van Ratje, wel heel erg sterk. Genitiaal, werkelijk! |
|
Nog niet helemaal zeker maar misschine dat ik er bij ben zaterdag. Wil ze nou eindelijk wel eens live zien! |
|
UP Deze zaterdag dus: Ed & Rocco's |
|
AS zaterdag 15 october: Officiele opening van Dynamo Eindhoven. Wij spelen ook met Sun Caged, een set van 50 minuten, we beginnen rond 10 voor 9 en spelen dus tot 20 voor tien, ben er dus op tijd ! Andere bands die spelen: Prostitute Disfigurement, Up The Irons, Feed Forward, Threadstone 71, Seraphique etc Meer info: http://www.dynamo666.nl |
|
0w, het begint smiddags al.. vet |
|
UP as zaterdag ! |
|
Hey binnenkort ook nog een keer in midden nederland, marcel? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Eindhoven is het dichtst bij midden NL dat we spelen, de rest is Leeuwarden, Sittard, en Kerkrade, dus think about it. Na die gigs spelen we voorlopig niet meer omdat we de studio ingaan voor de tweede CD. |
|
quote: Cool wanneer speel je in leeuwarden? |
|
quote: 12-11.. wij gaan dr ook heen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1907273 (maar dan is wel net dat festje in Popfront ook..) |
|
quote: Effe kiek'n dan, dag daarvoor in belgie gespeelt op een festival, popfront, kwil leendert ook wel es zien speul'n. Ahhhrg twijfel |
|
Leendert speelt toch vaak genoeg lijkt me ?? Sun Caged zal niet meer spelen in de buurt voor eind van volgend jaar. *hint* Wij liggen erna in een hotel hehe beetj ever van leeuwarden naar limburg om dat snachts na de gig nog te doen. AS zaterdag dus in DYNAMO BE THERE ! (officiele opening) |
|
Diana en ik gaan 12 nov. mooi kiek'n in leeuwarden |
|
quote: Oeh dit lijkt me dan stiekem toch wel leuk... Maar vrijdags feestje van Oni, dit dan zaterdag en dan zondag naar Mangled... ehh.. hmm... twijfeldetwijfel "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
ow cool, komen jullie 2x kijken met ons mangled/collision/impureza weekend? |
|
quote: Vrijdags (Mangled cd pres) helaas niet , dan feestje van Oni. |
|
Vandaag dus in EINDHOVEN !!! Dynamo, Be There !! |
|
vette show, leuk feestje... vooral de afterparty op stratum rules |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |