|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Wanneer komen jullie in de regio Utrecht, Marcel? |
|
http://www.marcelcoenen.com/gigs.htm dwaal -> we hebben wel een optreden met stormrider 24e oktober in Veenendaal, dat IS regio utrecht en 12-12 spelen we in dronten met sun caged, das ook in de buurt [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 25-09-2003 22:03] |
|
quote: Veenendaal is gay behalve als het in de escape is wat dat is wel een ok-je tent. |
|
het is in de escape spelen we samen met The Unforgiven (die metallica cover band) |
|
quote: Eens . Ik dacht dat Sun Caged dan in V'daal zat, vandaar dat ik het niet zag op de site. Welnu, we shall see, thx . |
|
quote: daar kom je weer goed vanaf. damn, heb ik weer geen reden om jullie gay te noemen |
|
Hehehehe jammer he Rajacker |
|
quote:Juist, dat wilde ik weten. Dank u. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Aanstaande Zaterdag 11 oktober 2003: in OJC Canix te Lottum: SUN CAGED en verder nog: CHAOS CONTROL (Metal in de stijl van bands als Helstar en Cacophony) IMAGES & DREAMS (Dream Theater coverband) Entree is 8 euro. Lottum ligt in Noord Limburg, tussen Venlo en Horst. Meer info over Canix: www.canix.nl |
|
Nou ?? Komt er iemand naar deze gig ??? a.s. zaterdag dus ! |
|
oops [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-10-2003 13:48] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Monique en ik komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zaterdag 2 november: Sun caged & Amaran (zweden) Het Kasteel Alphen aan den rijn Ik zal hier zeker bij aanwezig zijn. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Sun Caged was gisteren echt geweldig gaaf dat "The final countdown" van Europe werd gecoverd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Een optreden op loopafstand, dat mag ik natuurlijk niet missen Nu nog even regelen dat m'n zus op een andere dag jarig is Henk |
|
wat een ontzettend leuk optreden, het bleef mij boeien van begin tot einde, en dat voor een grinder!! enne... vraag aan rob of ie nog naar cradle is geweest |
|
maar hoe waren de andere bands????? |
|
chaos control bleef me erg boeien, ook al is t niet geheel mijn stijl. leuke ozzy cover!! en images en dreams vond ik niet zo cool, maar dat komt omdat ik niet zo van dream theater hou. |
|
quote: dit is 22 november, niet 2 november, even ter info |
|
quote: Klopt, ik was een 2 vergeten blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Daar ga ik ook zeker bij zijn Maar speelt Amaran in het voorprogramma? En hoelang zouden jullie dan spelen? |
|
Amaran speelt idd als support, hele gave band overigens !! check http://www.amaran.net Amaran speelt 45 minuten en wij rond een uur en een kwartier |
|
Ok thanks Ik heb de site al gecheckt Nog een vraagje: Worden er nou ook weer nieuwe t shirts gemaakt met het nieuwe album? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |