![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
quote: Gaaf man! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Mijn nichtje (basisschool docente) heeft ook zo'n bord in haar lokaal. Ik moet het helaas nog doen met een whiteboard ![]() ![]() |
|
![]() Old news. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Dat had hij zelf al voorspeld! ![]() |
|
dat geeft t woord 'bijziend' een heel andere betekenis In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: De tering, ook al met die reflecterende vloer? Alles wordt Apple hier :S Zenial ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Gaaf! ![]() ![]() |
|
vet! ![]() ![]() |
|
ik hem geinstalleerd, en nu? Edit: werkt dus niet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-02-2008 20:12] ![]() |
|
quote: Bij google ofzo, plaatjes zoeken ![]() |
|
Ik weet, dut nie ![]() |
|
wel op dat blauwe 'play'-knopje gedrukt? *beweeg muis naar rechter bovenhoek* [/wellicht domme vraag] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-02-2008 20:37] ![]() |
|
hehe.. nee die zie ik dus niet joh ![]() |
|
Kut macs ook ![]() ![]() |
|
Ik wacht vooral op het nieuws dat die 45nm dual en/of quad cores een beetje leverbaar worden ![]() ![]() |
|
quote: Oh, toch wel. Blij dat ik een normale pc heb. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 06-02-2008 21:57] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
lalappeltje.. maar check, de plug was er voor Vuurvos 2 osx, moet werken. Misschien lopen die sites wat achter ![]() |
|
quote:Gaaf! ![]() |
|
Collega kwam pas met dit ding aanzetten: ![]() Best tof. Zit geen verlichting in dus leest erg relaxed en kost weinig batterij ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Leest dat inderdaad veel relaxeder dan van een normaal scherm af? Lange stukken lezen op een CRT en laat staan een TFT is namelijk zwaar verrot. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |