|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom met het OV dus neem ik geen drumspul mee.. Hooguit een paar stokken |
|
hmm... |
|
Komen XposX!! Ik kom ook met het OV, zit een uur in de trein.. |
|
ik weet 't nog nie.. |
|
Net effe een half uurtje Pantera staan bassen.. Zitten godver toch wel een paar kutloopjes in.... |
|
quote: *gaap* welke van Pantera???? FH neem ik aan |
|
Trieste gast |
|
quote: DUS............ *nog grotere gaap* dit is geen fototopic!!!!!! |
|
quote:Nope. FH ros ik er in 1 keer doorheen. In Domination speelt Rex ontzettend tegendraads t.o.v. de gitaren.. |
|
quote: FH ? Die is toch ontzachelijk (schrijf je dat zo ) snel? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:yep.. Maar het lukt prima hoor.. Met de vingers zelfs |
|
quote: Zoals het hoort, netjes hoor Ik denk dat FH nog iets te hoog gegrepen voor me is, ik hou het wel bij CFH Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
zo is die ene op die foto nou een vent of een wijf??? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een wijf, ze noemt zichzelf Elfensteen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hoor ik daar dat 'we' ook wat Misfits nummers gaan doen? |
|
quote:Roept u maar! Now playing: Accept - Balls To The Wall Die wil ik ook doen!! |
|
FF wat anders..... HEBBEN WE AL EEN BRUL IEMAND????? IK KAN IN PRINCIPE WEL WAT VOCALEN DOEN,MAAR NIE ALLES HOOR!!!!!!!!! |
|
ik kan ook wel "wat" vocalen doen maar ik heb er amper ervaring mee tegelijkertijd te zingen en blêren.. Wellicht is het ook handiger (met het oog op BZM ) eerst de nummers instrumentaal te leren spelen en een volgende keer (als die komt) met zanger te oefenen? Die staat er nu anders ook aardig voor lul bij als wij de nummers aan het instuderen zijn.. |
|
quote:Ik kan ook wel een beetje zingen (met nadruk op beetje) maar een vaste zanger zou geen gek idee zijn (Shadow_Smile?). Doen wij wel het achtergrondkoortje Ratje.. |
|
quote: |
|
Als de ZM-Festorganisatie trouwens een vette coverband wil wegzetten dan denk ik dat Stormrider daarvoor trouwens de beste gegadigde zou zijn maar dit terzijde.. |
|
quote: Dat denk ik ook wel ja Maar daar ligt tevens een brute uitdaging natuurlijk |
|
Ik wil best een nummertje grunten (heb lichte ervaring) maar woon helaas te ver weg Misschien kunnen we wat met ZM fest 3 afspreken ? |
|
quote: Ik ben 2x zanger geweest, heb geen super stem, maar goede feeling voor ritme en kan snel improviceren !!! Als ik kom neem ik voor de zekerheid wel mijn gitaar mee ! Ben wel bereid mij 100% intezetten [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-09-2003 17:21] Wiegen Meister ! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |