![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom met het OV dus neem ik geen drumspul mee.. Hooguit een paar stokken ![]() ![]() |
|
hmm... ![]() |
|
Komen XposX!! Ik kom ook met het OV, zit een uur in de trein.. ![]() |
|
ik weet 't nog nie.. ![]() ![]() |
|
Net effe een half uurtje Pantera staan bassen.. Zitten godver toch wel een paar kutloopjes in.... ![]() |
|
quote: *gaap* ![]() welke van Pantera???? FH neem ik aan ![]() |
|
![]() Trieste gast ![]() |
|
quote: DUS............ *nog grotere gaap* dit is geen fototopic!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote:Nope. FH ros ik er in 1 keer doorheen. In Domination speelt Rex ontzettend tegendraads t.o.v. de gitaren.. ![]() |
|
quote: FH ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:yep.. Maar het lukt prima hoor.. Met de vingers zelfs ![]() ![]() |
|
quote: Zoals het hoort, netjes hoor ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
zo is die ene op die foto nou een vent of een wijf??? ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Een wijf, ze noemt zichzelf Elfensteen ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
hoor ik daar dat 'we' ook wat Misfits nummers gaan doen? ![]() ![]() |
|
quote:Roept u maar! Now playing: Accept - Balls To The Wall Die wil ik ook doen!! ![]() ![]() |
|
FF wat anders..... HEBBEN WE AL EEN BRUL IEMAND????? IK KAN IN PRINCIPE WEL WAT VOCALEN DOEN,MAAR NIE ALLES HOOR!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
ik kan ook wel "wat" vocalen doen maar ik heb er amper ervaring mee tegelijkertijd te zingen en blêren.. Wellicht is het ook handiger (met het oog op BZM ![]() ![]() |
|
quote:Ik kan ook wel een beetje zingen (met nadruk op beetje) maar een vaste zanger zou geen gek idee zijn (Shadow_Smile?). Doen wij wel het achtergrondkoortje Ratje.. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Als de ZM-Festorganisatie trouwens een vette coverband wil wegzetten dan denk ik dat Stormrider daarvoor trouwens de beste gegadigde zou zijn maar dit terzijde.. ![]() ![]() |
|
quote: Dat denk ik ook wel ja ![]() Maar daar ligt tevens een brute uitdaging natuurlijk ![]() ![]() |
|
Ik wil best een nummertje grunten (heb lichte ervaring) maar woon helaas te ver weg ![]() Misschien kunnen we wat met ZM fest 3 afspreken ? ![]() |
|
quote: Ik ben 2x zanger geweest, heb geen super stem, maar goede feeling voor ritme en kan snel improviceren !!! Als ik kom neem ik voor de zekerheid wel mijn gitaar mee ! Ben wel bereid mij 100% intezetten [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 05-09-2003 17:21] Wiegen Meister ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |