|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien dat Robbie van Hatred ook nog komt..... |
|
Judge, ik gebruik Powertab, heerschende editor. Alle tabs van de nummers die we gaan doen zijn op www.powertabs.net te vinden. En ik zal even zo aardig zijn 1 zipfile met Powertab (freeware!!!) en de tablaturen op mijn webspace te zetten. Moment! |
|
quote: *gaap* gewoon op t gehoor uitzoeken!!!!!!!! |
|
quote: Jammer genoeg werkt de CD speler van de stereo die "boven" staat niet dus dat wordt vrij lastig Ik zit nog steeds te verzinnen hoe ik de nummers helemaal in kan studeren.. Ik denk dat ik op het moment dat ik alle riffjes kan spelen maar "unplugged" mee ga spelen met de CD aan in mijn woonkamer.. |
|
quote: Powertab en alle tabs (van Pantera ook de bastabs) heb ik op mijn webspace geknald in een Zip-bestand: Het Bestand *edit* godverdomme.. bijzondere chars werken blijkbaar niet meer.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-09-2003 20:23] |
|
quote: bedankt voor je moeite...... oeps, ik versprak mezelf |
|
quote: Er zit een Ratje-check op downloads hoor |
|
quote: hahahahahha gekkie!!!!!!! |
|
quote: toch best handig heh, die tabs |
|
quote: Judge.. Got 'em?? Don't blush when I rip you open |
|
quote: 00ps.. dat ben ik dus |
|
quote:yep.. volgens mij wel.. Dank u! |
|
quote: Mooi!! Ik heb net trouwens "Fucking Hostile" ingestudeerd Nu nog verder met de solo van Domination, de solo van Blackened en heel "War Ensemble" De solo van Blackened is best.. irritant En ik heb geen harmonizer/ whammy.. |
|
en ik heb nog niks ingestudeerd...... die solookes doe ik wel inproviseren ofzo |
|
daar hebben we natuurlijk niets aan heh Precies zoals op de CD, dat is het doel |
|
maar ik hoef ze dus niet in te studeren want jij gaat ze toch spelen????? hahahahahahah |
|
...Wat niet wegneemt dat ik wel even kom buurten denk ik. |
|
Harachte mien jong gewoon effe komen. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: vergeet je stokken nie!!!!!! |
|
*S_S --> scrap of list * Voel me aardig schuldig maar gaat het niet halen,............. familie probleempjes zal de komende daagjes niet op ZM te vinden zijn. Mocht ik het halen dan zal ik dat meteen melden !!! Sorrie !!!! K*T zooi voel me nu echt schuldig !!! Hopelijk kunnen jullie nog iemand optijd vinden ? En is het al niet verstandig dan om een 2e datum te prikken ? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 11-09-2003 22:54] Wiegen Meister ! |
|
quote:Gezellig! Moet je doen! quote:Ben je gek man! Het is maar een jamsessie. First things first zou ik zeggenm. Ik hoop van harte voor je dat je alles een beetje op de rails krijgt/hebt. Jammen kunnen we nog genoeg doen. Jouw persoonlijke situatie heeft prioriteit (en ik naam aan dat Ratje en Snaack het daar wel mee eens zijn).. quote:Leader! Werk aan de winkel! quote:Die 2de keer zal er zeker wel komen denk ik.. Daar ga je dan zeker van horen... Sterkte in elk geval beste kerel |
|
quote: grmbl.. Ik.. ik.. ik.. breek je snaren hoor! quote: Yep! Het is idd "maar" een jamsessie (wel een hele gave aangezien IK meedoe natuurlijk ) Jammer dat je niet mee zal doen Hans, volgende keer beter! Toet-toet quote: Dat denk ik ook ja [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-09-2003 9:52] |
|
Shadow_Smile, sterkte toegewenst!!!!!! first things first idd..... Naast Leader kan Judge en ikke ook wel wat brullen hoor!!!!! |
|
... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |