|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Shadow_Smile sterkte!!! Ik ga maar eens wat teksten opsnorren en in m'n kopstampen, blijft het trouwens bij deze 4 nummers? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Hé Judge, wat voor basgitaar speel je? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Heb je ook een versterker? Die gele band is wel een beetje gay! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote:Helaas niet meer.. 2 jaar geleden verkocht.. Was wel een bruut ding: met deze eronder: (de rechtse) quote:Ik heb er dan ook 2 jaar Nederpop mee gespeeld Wel een loeistevige band.. |
|
heeee das Hugh en Knetter...... |
|
Aardig spul, maar Ampeg heerst alles eruit! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ashdown, das pas spul |
|
Foto! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
of EDEN.......... |
|
quote: juistem, EDEN heerscht Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Heeft Heer Snaack nog iets gehoord van z'n drummerke?????? |
|
quote: Nein |
|
Hoe laat pak jij vrijdag de trein Snaack? Grote kans dat we dan het stuk Roosendaal-BoZ dezelfde trein hebben.. |
|
quote: Ik wil rond 11.30 de trein pakken op R'dam CS, ik zou dan rond 12.25 in BoZ moeten zijn. Volgens de routeplanner ligt de oefenruimte op loopafstand van het station. Zullen wij op het station in BoZ afspreken? |
|
quote:Dan pak ik dezelfde trein (11.48 hier in Breda). Stap ik in R'daal over op jouw trein.. Die oefenruimte is ongeveer een kilometer lopen.. Ik weet niet of jij veel spullen meeneemt maar anders kunnen we wellicht beter een (trein/Rat-)taxi nemen.. |
|
Of ik pik jullie van het station op, kom toch met eigen vervoer. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Wie gaat er wat spelen? Bruce Banner |
|
quote:<-- (cola voor de bestuurder) |
|
Dan sta ik om 12:30 bij het station...goed? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: |
|
quote: Judge M: basgitaar Ratje et moi: gitaar ???: drums Leader: zang quote: Heerschend!! |
|
?????? drummer is Maurice van Stronghold, misschien dat Robbie van Hatred ook komt???? Wat Maurice kan spelen of heeft ingestudeerd is mij ook een groot vraagteken, maar onze eerste sessie zal vooral heeeeeeel gezellie zijn en voor eventuele volgende jam-sessies zal dan zeker t een en ander serieus worden ingestudeerd..... KEP ER ZIN IN!!!!!!!!! |
|
KEP ER OOK DONDERS VEEL ZIN IN!!! Ik neem b.t.w. alleen mijn 6 snaar mee, anders is het niet te tillen.. Jamm0r want ik had mijn nieuwe 7 snaar graag eens een keer flink op zijn lazer gegeven |
|
quote: OP die Rectifier van mij zeker!!!!! heehheheheh |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |