|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als alle 4 de snaren vals staan is da toch knap (dan krijg jij echt geen zuivere E, denk ik) Pak je hoorn van de telefoon en die piep is een A (440Hz) [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 18-09-2003 19:41] |
|
quote:Goed plan! Ik neem morgen mijn telefoon wel mee! |
|
quote: hahahaha mafkees..... in mijn TC Electronics zit een tuner (ook voor een baske... |
|
In mijn POD ook.. Werkt erg goed samen met mijn floorboard Alleen is hij momenteel op 437Hz ingesteld.. Toch maar eens opzoeken hoe ik hem op 440 kan zetten.. NU bijvoorbeeld! *geeft zichzelf een schop* |
|
*bump* Deze trein heb ik morgen in Roosendaal: [als de NS meewerkt..] vertrek 12:10 treinstation roosendaal spoor 4a aankomst 12:19 treinstation bergen op zoom spoor 2 de stoptrein richting vlissingen ahh, kaartje is goedkoper dan ik dacht EUR 16,90 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-09-2003 23:40] |
|
Om 12:30 uur sta ik voor het station, let op een rode Ford transit tourbus. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Heersch!! Let op een lange kale gast met een gitaarkoffer |
|
quote:Hier nog zo iemand... quote:Verrek! Kaartje is gewoon gratis! Lang leve de OV Jaarkaart quote:En een stuk langharig tuig met een baskoffer vol stickers en een ouwe sporttas... |
|
zo.. ik ben ook weer thuis.. WEER VERTRAGING, de trein een half uur (!!!) en de tram reed i.v.m. een aanrijding een omleiding.. Maar, afgezien daarvan was het zeer tof!!! Nog een keer, nog een keer!! |
|
Bij deze wil ik Snaack, Judge.M, Leader en Maurice bedanken voor deze toffe middag!!!!!! idd nog een keer, nog een keer!!!! Maar dan met een drummerke die de nummers wel gaat instuderen..... , dan kunnen we serieus iets in elkaar zetten. Maaruh, Jimkes toch bedankt dat je ff heb willen drummen |
|
quote:Het genoegen was geheel aanmijn kant. U allen ook bedankt en tevens bedankt aan Harachte en Miep.. quote: quote:Inderdaad.. Alleen Jimkes zijn aanwezigheid was al goud waard.. Altijd lachen met die gast.. De opnames heb ik inmiddels terugbeluisterd en ik kan er denk ik wel wat mee.. Die kleremicrofoon neemt alleen mono op maar verder klinkt het (het geluid, niet het spelen that is.. ) vrij aardig.. Misschien maar eens een paar MP3-tjes van bakken.. Ik zal effe de foto's online droppen.. BRB.. |
|
|
|
Volgens mij is alleen Snaackie z'n gitaar te horen..... of nie??? En fotookes, ik geloof dat Miepje veel fotoos heeft gemaakt |
|
Huppakee! Er wordt druk opgebouwd: ondergetekende zingt even een stukje: invaldrummer Maurice mept er lustig op los: en ook Harachte mept zo nu en dan een nummertje mee: maar zodra Ratje Battle Hymns van Manowar inzet, prefereert hij de microfoon. Leader en Snaack vinden het allemaal prachtig: MIEP/HARACHTE!!! Waar blijven jullie foto's??? |
|
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, mooi materiaal gezien (was dat trouwens een actieve bas judge?). De foto's ben ik zeer benieuwd naar. Manowar cover met Harachte op zang...heersch Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote:Valt best mee eigenlijk.. Mijn bas is nog wel het slechtste te horen.. quote:Dat idee heb ik ook wel ja... Ben bijzonder benieuwd.. |
|
Ziet eruit als een gezellige heerschpartij, mannen! Bruce Banner |
|
Hmmmmmmmmm die 1e foto, zit Maurice een beetje m'n kont te bekijken. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: |
|
|
|
Hahahahaha...gave foto's man, bedankt! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
ROFL!!! Heerschend!!! Thnx |
|
quote:Hell yeah! De josti-bandfoto is ook gelukt.. Heerschend Harachte! (en Miep) |
|
hahahhaha ik denk dat ik die ff op mijn site ga zetten |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |