|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ha...Harachte achter het drumstel dat had ik graag willen aanschouwen, Maurice kan geweldig improviseren...ik ben aanwezig! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Das goed, maar ik zie hem donderdag pas. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: ok..... |
|
Is er nog een nummer vrij die ik kan brullen, bleren, grunten of schreeuwen? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: zie 1e pagina voor suggesties covers......... |
|
SLAYER!!!!!!!!!! met een grunt, oké? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
vet Ik vorder ondertussen ook al aardig met Domination, War Ensemble en Blackened |
|
Dan neem ik War Ensemble...goed? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Sure |
|
Thanx!!! ...dat ze dit trouwens toestaan in de BOHO vanwege de geluidsproblemen Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik ken de BOHO niet.. Kom uit Rotterdam.. Wat ist voor toko dan?? Ik dacht een oefencentrum met diverse oefenruimtes?? |
|
quote: Tis in de oefenruimte hoor!!!!!!!!! |
|
Juist vandaar...de BOHO heeft een mooie zaal (en oefenruimten) waar veel concerten werden gehouden, maar vanwege geluidsoverlast (door één persoon) worden er geen concerten meer gegeven. Ze hebben het nog wel een tijdje met een stoplicht geprobeerd, maar het mocht niet baten...eeuwig zonde. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
"Tis in de oefenruimte hoor!!!!!!!!! Check! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Leader, stuur anders ook nog ff een mailtje naar Maurice......... misschien dat tie dan sneller overstag gaat!!!! hehehehhehe |
|
dat is bekend.. in het dorp waar ik vandaan kwam was een supergave tent, oefenen + concertjes, woonden een paar van die gereformeerde homo's in de buurt die altijd moesten klagen.. Er zijn tijdens een wraakactie weleens wat ramen gesneuveld en de urine vloeide rijkelijk |
|
quote: Is gedaan. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Foei, je weet toch wel dat homofilie niet bestaat in de gereformeerde gemeente. [Dit bericht is gewijzigd door leader op 08-09-2003 22:51] Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
OKE, weer genoeg gezeken over homo's!!!!!! ON-TOPIC.... Snaack heb jij nog iets van die drummer gehoord??? |
|
Hey Leader! U ook al hier! |
|
Jaja als het ene niet werkt dan stappen we over naar een ander forum, trouwens dat word lachen volgende week, effe the Judge op bas aanschouwen! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Op CD wel ja Drummer 1 heeft niet op email gereageerd, drummer 2 heb ik nog niet te pakken gekregen.. |
|
quote: Op cd wel ja!!!!! hehehehe...... ik ken dat...... je hoort er dan genoeg , alleen kom je ze in de buurt nooit tegen |
|
*breaking news* Maurice komt ook!!!!!!!!! Alleen moest tie ff kijken of tie nog tijd had om de covers in te studeren...... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |