|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanavond nog gesproken, hij kan niet (werk). Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
In de ruimte kan een band repeteren met een clubje groupies...... |
|
quote:Godver! Ik wist dat we iets vergeten waren te regelen.. |
|
bier? |
|
quote: Ik had jouw wel verwacht, afgelopen zondag met Textures...... in Roosendaal??? |
|
quote: hebben ze ook!!!! |
|
quote:Nope.. te druk met van alles en nog wat.. |
|
quote: En ook kaastosties?? anders kom ik niet hoor.. ik kan NIET zonder kaastosties, met mosterd of met chilisaus [vaste prik in de oefenruimte van mijn band ] |
|
quote: first things first.... 5 okt. staan ze in TMT |
|
Dan zit ik bij Opeth in de 013.. Maar er komen nog gelegenheden genoeg want de heren zijn met een paar leuke shows bezig momenteel.. |
|
Kan er iemand een cammie meenemen???? Dit moeten we natuurlijk ook visueel vastleggen..... |
|
ik zal kijken wat ik kan doen |
|
Digicam en Minidisc zullen meekomen vanuit Breda |
|
quote: te gek, kerel.... |
|
quote: Super De vriend van me wiens camcorder ik zou kunnen lenen heeft die cam aan zijn zus uitgeleend trouwens.. Volgende keer wellicht? |
|
Ben benieuwd wat Maurice (drummer) heeft ingestudeerd...... Anders nemen we t ter plekke door (hij is wel goed iig) |
|
zoo.. net mijn basje een grote beurt gegeven en hij glimt weer als een spiegel en klinkt weer als een klok |
|
Willen de sessie deelnemers niet vergeten om geld mee te nemen voor de huur v/d ruimte en spullekes; ruimte - 15 pleuro voor 4 uurkes spulleke - 4 pleuro per dingeske, geloof ik..... |
|
Is dat per persoon, en zijn de stagesluts inbegrepen? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
dat vroeg ik me ook net af Vanavond ff nieuwe snaarkes op mijn JEM leggen trouwens |
|
per persoon??? bijna...... hehehhe 15 euro + de huur van versterkers etc., gedeeld door de aantal deelnemerkes |
|
vet!!! |
|
*ckeckt zijn portemonnee* Check! Gaat helemaal lukken! Vanavond nog effe wat oefenen en blaren kweken met die nieuwe snaren.. |
|
*checkt eelt op de vingers* No problem at all!!!!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |