|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
en ik ook wel... VOND... ik ben em alleen maar erger gaan irriteren aan die zang dus hij is nu inmiddels getrade... Je moeder. |
|
op welke mini staan the god supreme, the devils emmisary, etc? 11.45: restate my assumptions |
|
ze hebben maar 1 mini dus ik gok devilry maar die is gedvergeten moeilijk te krijgen deze dagen... Je moeder. |
|
quote: http://www.myrrthronth.de/funeral_mist.htm Op Devilry inderdaad, maar ik dacht ik maak van de gelegenheid gebruik om je op deze heerschende site te wijzen this user is dead |
|
nix geen mp3-tje ergens? Oud Vuil. |
|
quote: hehe ja die site kende ik al, maar was te lui om te kijken 11.45: restate my assumptions |
|
quote: stonmd eeuwen geleden al op de mysterieuze ftp die tegenwoordig onbereikbaar is... Je moeder. |
|
Oud Vuil. |
|
2 woorden....DIRECT CONNECT I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik vind Funeral Mist juist ontieglijk sterk wegens de vocalen. Ze zijn iets minder goed gemixt op Salvation maar "Bringer of Terror" op de Devilry MCD is voor mij zowat de beste black metal song ooit. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: die zang is juist vet gaaf homo |
|
Pff, die Cd is bij displeased nog steeds [out of stock] (alsmede meer dan de helft van mijn bestelling) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Gave band inderdaad. Vooral drums en zang zijn erg heerschend. Ik vind de produktie van de gitaren en bas in de snellere stukken op Salvation soms wel iets te rommelig. |
|
quote: verdomde displeased, die cd is ook haast nergens te krijgen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik had de lp via het label zelf besteld, lekker weinig communicatie maar na 3 weken toch voor de deur liggen. vind devilry een stuk beter qua zang Je moeder. |
|
BRRRRIL-JAN-TE BAND!!!! Die zang op 'Salvation' is ook geweldig, jezus christus, hoe kan je dat nu níet tof vinden, wàt een intonatie, wat een haat, wat een gif, aarggghhh.... zeer doordachte nummers en fantastische teksten, duister en doorleefd, ik heb niets dan goede woorden over deze plaat. KOPEH!!!! Echt, no shit, ik overdrijf niet. *oohhhhh* |
|
purify these fields of shame purify, purify... purity comes when death is all ARGHHHH |
|
I am the daughter of satan, he is my royal master and he will protect me HE WILL BRING YOU ALL TO DEATH geniaal nummer 11.45: restate my assumptions |
|
Hmzz, klinkt positief Now downloading. Bazzio Attacks!!! |
|
GVD FUCKIN' HELL DIT HEERSCHT. Gaaf detail, net toen ik begon te luisteren barste het onweer hier los. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hehe, dat zegt iedereen die het voor het eerst hoort . Instant fuckin' klassieker . |
|
De demo Havok is zeg maar Devilry alleen dan met typisch demogeluid. En de demo Darknes is zoo anders dan de rest van FM. Keyboards, andere zanger, drummer etc. Ik geloof zelfs dat er geen enkel origineel lid van Funeral Mist meer in de band zit. Niet dat dat erg is, want het wordt alsmaar genialer. |
|
ik ben dus echt de enigste die het niet echt interessant vind he Je moeder. |
|
Een ok band.Demo's vond ik niet zoveel aan,de MCD "Devilry" was wel super,supervette riffs en vocals and vooral het drumwerk.De nieuwe fulllength "Salvation" heb ik nog niet helemaal gehoord maar wat ik gehoord heb klonk maar zo en zo. |
|
quote: Daar ben ik het niet mee eens. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |