|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog niet, vandaag zat er ook niks bij... komt dan van de week wel Ik zal je nog wel mailen als ik m heb! |
|
Gruwelijk, gruwelijk, gruwelijk.... grrrrrruwelijk.... Ohh wat blijft dit toch een gruwelijk giftige CD, gaat echt vlak onder je huid zitten en dan krijg je dit krankzinnige doch devote kleinood niet meer uit je kop... Holy poison, holy doom |
|
nou, daargaatie NP: Funeral Mist- The Devils Emmissary |
|
Ben een mp3 aan het luisteren. Ze zijn best goed, maar ben er niet van onder de indruk ofzo. |
|
quote: Leg dan maar eens "Bringer of Terror" op van hun Devilry album, max. vol. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: MP3... |
|
quote: wel, download het dan he 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Waar ? |
|
ik luister het later nog wel een keer, het is wel okay. |
|
quote: Geen idee, waar heb je die andere mp3 vandaan? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Och, wat rost Salvation toch. (ik moest het weer ff kwijt) NP: Salvation Dit slaat nergens op. |
|
Zitten de heren van Funeral Mist ook niet in de ubertrieste Blackmetal Maffia? |
|
quote: Nee. |
|
Leuk, maar afgaande op dat ene nummer ga ik het album toch maar niet kopen. Er zijn er betere van de nieuwe black metal lichting A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Dan zal je toch al heel hard mogen zoeken. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Tsjuder, Craft, Azrael, Shining, Must Missa, Dust, Blackwinds,... A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Zijn niet beter, 1e Shining album haalt misschien dat niveau, Craft bijna, Azrael ver onder, ... Salvation van Funeral Mist duurt 76 min lang, 1 nr. zegt dus niets ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Is dan ook jou mening. De rest van het album zal wel niet zo erg verschillen van dat ene nummer. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Tja, ik trok op mijn wenkbrauwen op bij een paar bands die je noemde, maar goed -- smaak. Met je tweede opmerking zit je echter verkeerd, 'Salvation' is een zeer divers album, alle nummers verschillen wezenlijk van elkaar en toch rost elk nummer ongenadig... |
|
Dat doen ze er goed aan van wat samples op het Net te gooien, want ik koop niks waarvan ik niks gehoord heb A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Wel, dat doen ze nu eens bewust niet. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ahja, het gaat hen om de muziek natuurlijk, niet om verkoopscijfers? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Dat alleszins niet, anders doe je er geen 5 jaar over om een nieuw album uit te brengen. Nog veel grotere reden is dat deze schijf gewoonweg niet te vervatten is in wat samples. Ik heb het al tot vervelens toe gezegd maar "Bringer of Terror" vanop hun Devilry MCD is voor mij HET allerbeste black nummer ooit. Deze band staat op eenzame hoogte. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 04-11-2003 15:03] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik begrijp je wel, het is nooit representatief voor het hele album, maar toch, paar samples kunnen geen kwaad volgens mij. Ik moet zeggen dat door die samples ik al heel wat meer albums gekocht heb. A black heart can only find beauty in darkness. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |