IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Funeral Mist Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2003 22:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Op de Funeral Mist webpage staat een link naar de Necromorbus studio waar de muziek opgenomen is...


Dat is niet mis. Godverdomme, zo'n plaat met zo'n sound opnemen in zo'n prutsstudiootje.... wel godverredommen .




webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-09-2003 23:39 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 september 2003 23:10 schreef karnivoor het volgende:
ik ben dus echt de enigste die het niet echt interessant vind he


ik ben de enige die het nog niet gehoord heeft.


Oud Vuil.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 12-09-2003 10:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De Necromorbus studio bestaat al jaren en heeft tal van steengoeie black schijven opgenomen (Watain, Malign, Svartsyn, ...). Misschien wel klein maar absoluut geen prutsstudiootje.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-09-2003 12:48 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Een chorus doet ook wonderen, overigens.



Dit slaat nergens op.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 12:49 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Geef mij maar een Ping Pong


this user is dead


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-09-2003 12:50 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Och ja! Dat kan ook! Bied jij je diensten anders aan bij de eerstvolgende CD-opname!


Dit slaat nergens op.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-09-2003 13:11 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik zal het ook eens downloaden... lees goeie reacties


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 19:25 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht



Gafe foto's


this user is dead


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-09-2003 19:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

goeie muziek trouwens ..


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 19:50 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 19:25 schreef JFrost het volgende:


Gafe foto's


vooral die middelste foto is erg gaaf


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-09-2003 19:51 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ja inderdaad, erg bot.


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-09-2003 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu nog de CD binnenhalen, want de artwork + teksten zijn echt te gek.


Ik draai hem nu alweer trouwens, blijft te gek .


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-09-2003 20:58 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Gave drums vette stem Beukt goed Cd maar aanschaffen als er weer wat geld op mn rekening staat
edit: en die gregoriaanse stukken ed maken het ook vet

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 12-09-2003 21:03]


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-09-2003 21:10 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 20:58 schreef Fedaykin het volgende:
edit: en die gregoriaanse stukken ed maken het ook vet


klopt dat heerscht inderdaad. Er zit ook wel aardig wat afwisseling in de cd, waardoor hij interessant blijft om te luisteren. Binnenkort maar eens bestellen


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-09-2003 21:35 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Het laatste gedeelte (laatste 5 min) van het laatste nummer (In Manus Tuas) is ook mooi gedaan. Weet iemand of ze dat zelf hebben bedacht of is het gesampled/nagespeelt van een (teken)film oid?

[Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 12-09-2003 21:38]


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 18-10-2003 14:23 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ben nu wat aan het downen, kan me herinneren dat Dwaal die schijf gekocht had op Wacken dit jaar, heb er in de trein nog naar gekeken en nog samen met Morke nog over het koele kaligrafische lettertype bewondert. Zeer gaaf artwork idd.


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-10-2003 14:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik had hem een paar weken terug besteld, maar hij was nog niet leverbaar. Kijken of ik hem volgende maand te pakken krijg. Net een mp3tje gevonden.
http://membres.lycos.fr/mailmurder/Mp3.htm


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 18-10-2003 15:06 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

jezus, speelt lars ulrich op de drums ofzo, klotedrum geluid


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-10-2003 21:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 14:36 schreef Heiden het volgende:
Ik had hem een paar weken terug besteld, maar hij was nog niet leverbaar. Kijken of ik hem volgende maand te pakken krijg. Net een mp3tje gevonden.
http://membres.lycos.fr/mailmurder/Mp3.htm


Ik ben dit net aan het beluisteren, zit goed in elkaar en toch bruut


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-10-2003 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 21:43 schreef Gunman het volgende:
Ik ben dit net aan het beluisteren, zit goed in elkaar en toch bruut

Oudnieuwsmaaaaaan!!

Donderdag de broer van humanator bekeerd tot het evangelie van Funeral Mist, ik zie dat meneer H. zelf nog enig overhalen nodig heeft...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2003 22:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

2e luisterbeurt, still not convinced. (Salvation dus)

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-10-2003 22:09]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-10-2003 23:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ligt het nou aan mij of klinkt het allemaal niet erg Myrkskogs?


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-10-2003 23:57]


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 19-10-2003 1:08 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Myrskog?!!! Dat zou mij wel sterk verbazen. En indien het nog zo zou zijn dan heeft Myrskog de mosterd gehaald bij Funeral Mist en niet omgekeerd. Toch; beide bands staan mijlenver uit elkaar volgens mij.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 19-10-2003 1:09 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Heb je de Mortician CD al ontvangen?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-10-2003 1:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2003 15:06 schreef humanator het volgende:
jezus, speelt lars ulrich op de drums ofzo, klotedrum geluid
Nee, hij schijnt de drumtech te zijn...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen