|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ben de enige die het nog niet gehoord heeft. Oud Vuil. |
|
De Necromorbus studio bestaat al jaren en heeft tal van steengoeie black schijven opgenomen (Watain, Malign, Svartsyn, ...). Misschien wel klein maar absoluut geen prutsstudiootje. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Een chorus doet ook wonderen, overigens. Dit slaat nergens op. |
|
Geef mij maar een Ping Pong this user is dead |
|
Och ja! Dat kan ook! Bied jij je diensten anders aan bij de eerstvolgende CD-opname! Dit slaat nergens op. |
|
ik zal het ook eens downloaden... lees goeie reacties I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Gafe foto's this user is dead |
|
goeie muziek trouwens .. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: vooral die middelste foto is erg gaaf |
|
Ja inderdaad, erg bot. this user is dead |
|
Nu nog de CD binnenhalen, want de artwork + teksten zijn echt te gek. Ik draai hem nu alweer trouwens, blijft te gek . |
|
Gave drums vette stem Beukt goed Cd maar aanschaffen als er weer wat geld op mn rekening staat edit: en die gregoriaanse stukken ed maken het ook vet [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 12-09-2003 21:03] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: klopt dat heerscht inderdaad. Er zit ook wel aardig wat afwisseling in de cd, waardoor hij interessant blijft om te luisteren. Binnenkort maar eens bestellen |
|
Het laatste gedeelte (laatste 5 min) van het laatste nummer (In Manus Tuas) is ook mooi gedaan. Weet iemand of ze dat zelf hebben bedacht of is het gesampled/nagespeelt van een (teken)film oid? [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 12-09-2003 21:38] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ben nu wat aan het downen, kan me herinneren dat Dwaal die schijf gekocht had op Wacken dit jaar, heb er in de trein nog naar gekeken en nog samen met Morke nog over het koele kaligrafische lettertype bewondert. Zeer gaaf artwork idd. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik had hem een paar weken terug besteld, maar hij was nog niet leverbaar. Kijken of ik hem volgende maand te pakken krijg. Net een mp3tje gevonden. http://membres.lycos.fr/mailmurder/Mp3.htm Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
jezus, speelt lars ulrich op de drums ofzo, klotedrum geluid Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik ben dit net aan het beluisteren, zit goed in elkaar en toch bruut I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Oudnieuwsmaaaaaan!! Donderdag de broer van humanator bekeerd tot het evangelie van Funeral Mist, ik zie dat meneer H. zelf nog enig overhalen nodig heeft... |
|
2e luisterbeurt, still not convinced. (Salvation dus) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-10-2003 22:09] |
|
Ligt het nou aan mij of klinkt het allemaal niet erg Myrkskogs? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 18-10-2003 23:57] |
|
Myrskog?!!! Dat zou mij wel sterk verbazen. En indien het nog zo zou zijn dan heeft Myrskog de mosterd gehaald bij Funeral Mist en niet omgekeerd. Toch; beide bands staan mijlenver uit elkaar volgens mij. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Heb je de Mortician CD al ontvangen? |
|
quote:Nee, hij schijnt de drumtech te zijn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |