|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dan een halve bladzijde zeuren over de teksten. Ja, hallooooo! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:+1 |
|
Tja, niet bedoeld als gezeur maar meer als discussie-op-gang-brengen punt. Zit er niet in dus En uiteraard werp ik wel eens een blik op teksten bij het doorbladeren van een cd-boekje maar je er in verdiepen valt daar niet onder. Ongeveer mijn hele punt en @ nimbus, deze naam heb ik ooit in 2000 een keer bedacht toen ik 15 was. Hou hem eigenlijk aan vanwege het feit dat er hopelijk een goede reputatie aanhangt wat betreft het verkopen/traden van cd's. [Dit bericht is gewijzigd door blackstar666 op 04-05-2009 15:25] |
|
Teksten van metalbands :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
'de ideologie' |
|
*proest* Kut. Hele bak koffie over m'n laptopscherm.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Als je je niet verdiept in teksten, wat valt er dan te discussiëren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Godver, wat blijft 'ie goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gaat hoog hoog eindigen in 't jaarlijstje bij mij. |
|
quote: Hoe kom ik daaaar toch bij: Afijn.. vind het een van de betere BM bands out there.. |
|
Nee, dan dit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Juustem, volgens mij houd Mortuus wel van wat shockeren. Maar de teksten zijn wel over nagedacht, dat kan je niet van elke BM band zeggen |
|
Ik ben toch echt eerder geshockeerd van een 70+er die een oog in haar kut heeft zitten.. |
|
Even de bovenstaande discussies negeren, maar ik moet zeggen dat de nieuwe plaat mij véél minder bevalt dan Salvation. Salvation klonk nog veel rauwer en daardoor ook bruter en intenser. |
|
niet echt een blijfhertje de laatste. salvation blijft mn favo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maranatha. Meesterwerk tot en met. Verpulvert enkele jaren later nog steeds alles en zal dat blijven doen. In dat licht: wat voor fucking idioten geven zulke cijfers op MA?!? http://www.metal-archives.com/band.php?id=2854 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-03-2011 15:12] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Je geeft het antwoord zelf al me dunkt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hehe, touché Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Salvation bedoel je? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Whoops. Ik bedoel Maranatha. Haakte wel op BJ's post in, maar dan eerste zin, niet de laatste Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
O ok, Salvation ok, maar Marantha vind ik niet zo sterk, weinig dynamiek in de songs, geen sterk geluid Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind het geweldig. Ken Salvation wel minder goed, snel maar weer eens luisteren. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: quote: Salvation vind ik wat te saai, te eendimensionaal. Ik snapte de term norsecore ineens. |
|
Ja het geluid voor de plaat is ok, ik kan er echter niet lang naar luisteren. Toen had ik wel even de impact te pakken van die plaat maar ik draai het echt niet meer. Hoofdzakelijk komt dat toch door de mindere riffs en minder donkere sfeer dan wat anders. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-03-2011 16:26] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |