|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, het zijn vooral de snelle stukken die klinken Hafgufa |
|
Jep. De hats/bekkens staan sowieso bijna boven de mix. Lees harder dan de gitaren. Ook op de tragere stukken. Vreemde mix. Vooral gezien ik daar bij Hekatomb geen last van had. Jammer, want het zit me wel een beetje in de weg nu. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Erg jammer van die kutmix. Terugtrekken die bende en laten remasteren door iemand die nog wel de hoge tonen kan horen. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Black Metal staat niet bekend om zn fluwelen geluid… T heeft wel wat hoe die drummer los gaat op die hi-hats Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Goede mix. Het valt me vooral op dat de basgitaar goed te horen is. Wat dat betreft niet erg traditioneel, verder heeft het wel een jaren '90 gevoel. Dan moet het ook enigszins rauw klinken natuurlijk. Hooks of Hunger gaat helemaal los met die blastbeats en venijnige riffs, lekker hoor. |
|
Nergens last van, klinkt bm, sick. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Superplaat! Totaal niks op de sound aan te merken. Alleen maar superlatieven. |
|
Hoe vaker ik hem luister hoe toffer ik die sound ga vinden. En ik vond hem eigenlijk direct al dik in orde. Godverdomme wat een album zeg. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kwestie van je agenda bijhouden. Zo voorkom je dat je een funeral mist.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |