|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Leuk voor je. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dit is precies wat mij ook overkwam. Nieuwsgierig gemaakt door alle enthousiasme. Beluisterd, tot 4x goed beluisterd maar nog steeds niet verder gekomen dan "mjah". Ik liet 'm ook aan een maat luisteren en die was meteen verkocht! Iets ontgaat me blijkbaar. |
|
Mij ontgaat dan ook iets denk ik. Iedereen was hardstikke wild over die CD, dus ik zat bij Maarten vorig jaar, hij zegt "Ik zet Funeral Mist op." Ik zet me dus helemaal schrap en het begon en we hadden een paar nummers gehoord en ik dacht "Mwa, waarom is iedereen hier zo enthousiast over?" Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehe, toen ik hem bv. voor het eerst aan Ome Mörke liet horen was-ie helemaal ondersteboven geschopt . Ik zelf ook trouwens (maar dat was al wel duidelijk). Het is niet eens een "love it or hate it" ding. Merkwaardig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Inderdaad, vrij merkwaardig. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Whaha, kijk nou eens wat ik vind op het anus.com forum Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Precies mhaaa Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
prozak weer aan het photoshoppen geweest hehe |
|
Voor de geinteresseerden: De re-release van de Devilry MCD is sinds een paar dagen verkrijgbaar, en zal spoedig z'n weg vinden naar de bekendere mailorders. |
|
quote: Dat is nog eens heerschend nieuws! |
|
quote: Zeker! De rest van de cd ook overigens, wat een geweldige plaat! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Voor de geinteresseerden. Veel van die samples van funeral mist komen uit 'the seventh seal' een zweedse film over God, de dood, de mens en een schaakspel. Een zwart-wit klassieker waar Morgan van Marduk ook helemaal weg van is en een reden voor Arioch om toe te treden als zanger van Marduk. Aan het artwork van de laatste marduk kun je ook wel merken dat Arioch er voortaan bij zit. Ik vind zelf Salvation een geniale plaat en Devilry wel aardig. Alle NED releases hebben wel wat. Watain vind ik dan nog het minst interessant aangezien dat aan alle kanten blijft rammelen in tegenstelling tot bands zoals Deathspell Omega en Funeral Mist. The seventh seal is wel op dvd verkrijgbaar. Hij is in het Zweeds gesproken maar wel in het engels ondertiteld. Leuk is het wel om die film te kijken want je hoort nogal vaak stukjes salvation voorbij komen ;-). |
|
quote: Dat 'rammelen' zoals jij het noemt (want die gasten kunnen echt wel spelen), iig dat rommelige sfeertje (dat is het wel) vind ik wel goed bij die band passen. Die zanger ziet er ook uit als een vergevorderd terminaal geval, een soort van bebloede grafgeest, in gescheurde lompen gehuld, met rammelende kettingen en botten om zich heen -- ik vind het iig erg sfeervol (zeker iets om live een keer te zien). Maar je hebt gelijk, alle bands op NED hebben iets speciaals. 'The Seventh Seal' kan ik nu feitelijk niet meer laten liggen, dank voor de tip! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Iedere keer dat ik Funeral Mist beluister slaat het weer in als een bom! Ik denk dat het mede door de zanger komt, die maakt er telkens wel weer iets heel moois van Deze band is gewoon geniaal... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Vandaag Salvation en Devilry in de kast gezet. Wat een heerlijk, ranzig, donker stuk blackmetalgeweld zeg! Godsamme wat vet; alles klopt gewoon. De gure intro's, donkere riffs en de over-the-top ziekelijke strot van Arioch/Mortuus wekken precies dat lugubere sfeertje op wat ik juist zo waardeer in blackmetal. Ik schaam me dood dat ik dit als blackmetalfan zo lang over het hoofd heb gezien WHAAAAAAA ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind Devilry een stuk beter dan Salvation. Heb Salvation een stuk of tien luisterbeurten gegeven maar ik had er steeds een 'nét niet'-gevoel bij. Misschien nog maar eens aanschaffen of bijruilen als de gelegenheid zich voordoet. Eerst die Devilry LP maar eens, die komt waarschijnlijk ook mijn kant op, en dat werd weleens tijd. Veel te lang gewacht met aanschaffen. |
|
quote: En terecht! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: met bonus Havoc demo deze keer signature |
|
Superband, ben blij dat ik toen Devilry en Salvation aangeschaft heb; meesterwerkjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/12235/Nieuw-album-Funeral-Mist.html Ik ben heel erg benieuwd -- 'Salvation' is voor mij de black metal plaat van deze eeuw! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
HARD! |
|
Hét beste blackmetal album ooit kan ik Salvation niet noemen (iets met cd's als Massive Conspiracy Against All Life en Si Monumentum... enzo), maar Salvation is gewoon weg briljant. Punt. Ik kijk erg uit naar die nieuwe, verplichte aankoop. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-02-2009 15:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
goed nieuws!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |