|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wow nice !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik ben benieuwd! |
|
wat is de url van esoterics site? edit: ik ben blind... de url stond er al [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-04-2004 18:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik mag mezelf toch best wel een doom liefhebber noemen, maar ik trek Esoteric toch echt niet... ik wordt er echt haast manisch van. Moet ook wel kwijt dat de band een behoorlijk statische show gaf, maar ja... echt bruut uit je dak gaan tijdens het spelen van dat soort trage muziek komt ook niet echt over... Funeral-doom is gewoon niet echt mijn ding, net iets te. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nou bands als Shape of Despair en Skeptisism roeleren zwaar! |
|
quote: Okay, okay.... uitzonderingen daar gelaten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Skepticism |
|
quote: yup je hebt gelijk |
|
After months of negotiation with several labels, Esoteric have signed to Season of Mist. The fourth album "Subconscious Dissolution into the Continuum" is scheduled for worldwide release on June 28th 2004 bereft.co.uk |
|
de enige esoteric die ik ken heeft met geripte films te maken http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Wow...nu maar hopen dat ding echt in Juni uitkomt... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Aan de label zal het niet liggen....wel aan de tr00 doom tempo van onze esoterische vrienden..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat ding wordt nu al een jaar aangekondigd ofzo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
heb hem bijna binnen met emule..... |
|
Ik heb alleen Epistemological Despondency, maar die vind ik echt super. Ik hoop die nieuwe zsm thuis te hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
28 juni hebben ze hem bij displeased |
|
quote: nice nice !... ben benieuwd naar de nieuwe ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
kluister nu naar de nieuwe: Subconscious Dissolution Into The Continuum..... TRAAAAAAAAAAAAAAAG, HEERLIJK!!!! I Find That I Am Not There... |
|
heb em nu ook Begint idd erg goed |
|
Toffe plaat! Vooral het nummer The Blood of The Eyes heerscht. Ik ben er één maal bij in slaap gevallen (dat was dus de bedoeling!) en in dromeringe toestand wordt het nog eens extra freaky! |
|
Wat een plaat wat een uitvoering wat een produktie wat zijn die 4 nummers top zeg. Dat begin bij dat eerste nummer kippenvel over mn armen en dan die grunt jonge jonge Wie dit niet trekt is zeker geen Doom metal fan. Dit heerst terwijl ik alleen naar Black Death en Thrash metal luister is dit een verademing een genot om naar te luisteren My dynig bride wordt door deze band plat gewalst Wat een brute Doom metal plaat Gisteren gekocht op Stonehenge en vandaag in de cd player na een keer luisteren voelde dit super goed. Nummers die beginnen met kop en eindigen met staart en zo hoort het ook. |
|
*uche* interpunctie Maar je hebt wel gelijk. Dat gekrijs gaat echt door merg en been. Hypnotiserend! |
|
Faust krijgt smaak |
|
heb de nieuwe nog steeds niet |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |