IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Esoteric Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-10-2005 11:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Verdomme, wat heerscht deze band toch! Die combinatie van überlogge funeral doom met heftige psychedelica is gewoon geniaal. De vocalen steken ook met kop en schouders boven ongeveer alles uit.
Ik heb Esoteric een flinke tijd niet kunnen luisteren na een verkankerde trip. Ik ben blij dat die wrange bijsmaak en dat onheilspellende gevoel langzaam maar zeker verdwenen zijn en ik weer als vanouds van deze geniale muziek kan genieten. Ik moet binnenkort maar weer eens iets van ze gaan aanschaffen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-10-2005 11:48 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik zoek die demo nog op dubbel-cd...moeilijk te vinden hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-10-2005 11:48]


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welke is dat?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-10-2005 13:27 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Esoteric Emotions - The Death of Ignorance, denk ik.

http://bereft.co.uk/esoteric_discography.asp

Alhoewel, ik zie net dat ik deze ook heb.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 23-10-2005 13:31]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-10-2005 13:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nee volgens mij niet, het is diegene met die witte voorkant... kan alleen ff niet op de naam komen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 14:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Epistemological Despondency?

Die heb ik ooit via Displeased gekocht ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-11-2005 20:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Weer eens opnieuw Esoteric gaan luisteren. Eerder al "Epistemological Despondency" geprobeerd, vond het toen wel ok. Weet niet wat er nu anders is dan toen, maar ik zet net "Methamorphogenesis" aan en dat is me toch ge-ni-aal!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2006 21:17 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Drummer Required - 01/01/2006 - ESOTERIC are currently looking for an experienced, open minded drummer. The band has been in existence for 13 years, and are currently preparing the fifth album. Contact greg@bereft.co.uk or esoteric@bereft.co.uk or use our contact form.



bron: bereft.co.uk

dus drummers... kom op !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-03-2006 21:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Nederland <--- te ver ---> Engeland



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2006 21:20 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah joh ... niet miepen (dan speel je wel in Esoteric... en af en toe is dat best langzaam drummen)


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-03-2006 21:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ken je de eigenschappen van verschijnsel 'student' nog?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-03-2006 21:22 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

chronisch geld te kort en altijd een drang naar bier.. dat was het toch?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-03-2006 21:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Vooral dat eerste ja.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2006 21:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 20:57 schreef ZelThoR het volgende:
Weer eens opnieuw Esoteric gaan luisteren. Eerder al "Epistemological Despondency" geprobeerd, vond het toen wel ok. Weet niet wat er nu anders is dan toen, maar ik zet net "Methamorphogenesis" aan en dat is me toch ge-ni-aal!
Esoteric is muziek die moet groeien, eerste 4 a 5 keer vond ik het niks .... nu zijn het de meest beluisterde cd's hier ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-03-2006 20:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

epistemological despondency is voorlopig toch echt mn favo
de psychedelica zijn idd zwaar ontaardend

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-03-2006 20:25]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-12-2007 17:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://search.benl.ebay.be/_W0QQsassZcyberemperor

esoteric aan 1 euro , vervolledig je collectie


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-12-2007 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hebbikaaalllll

Doe je nog meer goede doom weg (die niet in je ebay lijst staat?)


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-12-2007 21:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Beetje je Esoteric platen wegdoen, schavuit.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-12-2007 1:42]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-12-2007 11:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zijn dubbel ja! der komt nog veel metal en doom bij ja


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2007 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hup online hup hup


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-02-2008 20:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand al iets gehoord over/van het nieuwe album?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2008 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nope


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-02-2008 22:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nuttige post, Jenje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2008 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, krijgt ie in ieder geval EEN antwoord ...


berserkir
Usericon van berserkir
Posted 16-02-2008 10:04 by berserkir Wijzig reactieProfiel van berserkirQuote dit berichthttp://profile.myspace.com/berserkirband

THE MANIACAL VALE

The new ESOTERIC 2CD - Out May 19th on Season of Mist records.

Tracklist:

Disc 1:
Circle
Beneath This Face
Quickening
Caucus of Mind

Disc 2:
Silence
The Order of Destiny
Ignotum Per Ignotius


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen