|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
*patch* foei, halen! |
|
yes sir! hij is in bestelling |
|
braaf |
|
nog niet opgevallen, maar misschien wel omdat ik het een goeie cd vind ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Da vinzie theater muil houden dat is wat ik konstateer |
|
quote:Ja vind je um zo goed ja? Goed kereltje, je leert al! |
|
quote: Wat lult u nou ik had em pas een keer gehoord en nu had ik het voor de tweede keer opstaan en voor de derde keer Jenje en ik sliep bijna toen ik bij het 2de nummer opeens aan het begin Pink Floyd synths waarnam die ik de 1ste keer niet waarnam ja toen was het niks klote de 1ste en 3de prima nummers super zelfs de 4 de hoorde ik vandaag pas omdat ik verder geen tijd had. dat instrumentaal gepruts een nummer waar neregens naar toe gaat bah kopuh 5 euro of ik stuur het terug |
|
Jammer ... je hebt nog geen smaak .... het is een pareltje van een album ... |
|
quote: Luister beste fischermansfriend ik vindt het album super goed alleen die synths op nummer2 aan het begin staan me niet aan die instrumentaal gaat nog en die krijser tussen de grunter is super alleen dat 2de nummer sorry bij mij moet het helealbum goed zijn anders vindt ik het klote ik heb meer dan 150 cd's terwijl ik er maar 54 goed vindt waar alle nummers van begin tot end goed vindt De rest is verkocht of meegejat ik heb haast geen cd's meer [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 20:57] |
|
maar liefst 150 cd's .. zozo .... |
|
quote: Goed lezen wat er boven staat. Ikhad er meer dan 900 dus en jij iets van 400 ofzo |
|
tegen de 600 inmiddels ... dat is bijna 4x zoveel als jij nu ... en dan anderen beledigen is niet netjes faustemannetje! |
|
quote: He Jenje boy ik heb alles voor 2000 in de ban gedaan omdat ik een kind heb en weinig tijd over hou dus. Maar zeltzame cd's hield ik in mn beagage maar die zijn voor 2 maanden terug gestolen zodoende ik ben begonne met metal in 78 met acdc toen was jij 2 en ik 13 ik was aan het haedbangen en jij aan de speen ik heb zoveel gehad dat ik geen ruimte meer had. dus alles weggeknikkert en nog een een beetje van dance muziek gehouden maar ben wel op en top metalfan |
|
Ik heb 1 CD. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haphaphaphaphaphaphaphaphap |
|
quote: Frites met mayonaise lekker bij de enige friettent van stonehenge vullende buiken |
|
Ik vind Esoteric ook wel cool, maar Jenje gay. |
|
quote: He Harm! Dag Harm! |
|
Die was wel ERG doorzichtig Harmpje |
|
quote: wat een enorm domme opmerking I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Een paar maanden terug die review van Jenje op ZM gelezen, een paar MP3tjes geluisterd en ik heb het toen gelijk op mijn verlanglijstje gezet. Lekker depri en zieke vocalen enzo. Vorige week Subconscious Dissolution into the Continuum aangeschaft. Heerschende plaat. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote:inderdaad. ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
toch vind ik het debuut Epistimological Despondency het gaafst!!! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |