IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Esoteric Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2004 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*patch* foei, halen!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-08-2004 21:04 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

yes sir! hij is in bestelling


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2004 21:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

braaf


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 18:35 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ik vind dit album toch wel wat tegewnvallen\

De nummers 1 en 3 zijn vet

Maar de nummers 2(in het begin teveel Pink Floyd )
en nummer 4 instrumentaal waar nergens naar toe gaat.
Ik stuur de plaat morgen terugm naar Displeased Een beetje Pink floyd luisteren bah ik heb genoeg van die berlijnse muur


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-08-2004 20:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

nog niet opgevallen, maar misschien wel omdat ik het een goeie cd vind !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:34 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:27 schreef DaVinz het volgende:
nog niet opgevallen, maar misschien wel omdat ik het een goeie cd vind !


Da vinzie theater muil houden dat is wat ik konstateer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2004 20:53 schreef Faust het volgende:
Wat een plaat wat een uitvoering wat een produktie wat zijn die 4 nummers top zeg.
Dat begin bij dat eerste nummer kippenvel over mn armen en dan die grunt jonge jonge
Wie dit niet trekt is zeker geen Doom metal fan. Dit heerst terwijl ik alleen naar Black Death en Thrash metal luister is dit een verademing een genot om naar te luisteren My dynig bride wordt door deze band plat gewalst Wat een brute Doom metal plaat
Gisteren gekocht op Stonehenge en vandaag in de cd player na een keer luisteren voelde dit super goed. Nummers die beginnen met kop en eindigen met staart en zo hoort het ook.
Ja vind je um zo goed ja? Goed kereltje, je leert al!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:49 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:44 schreef Jenje het volgende:
Ja vind je um zo goed ja? Goed kereltje, je leert al!


Wat lult u nou ik had em pas een keer gehoord en nu had ik het voor de tweede keer opstaan en voor de derde keer Jenje en ik sliep bijna toen ik bij het 2de nummer opeens aan het begin Pink Floyd synths waarnam die ik de 1ste keer niet waarnam ja toen was het niks klote de 1ste en 3de prima nummers super zelfs de 4 de hoorde ik vandaag pas omdat ik verder geen tijd had. dat instrumentaal gepruts een nummer waar neregens naar toe gaat bah kopuh 5 euro of ik stuur het terug


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer ... je hebt nog geen smaak .... het is een pareltje van een album ...


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:56 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:50 schreef Jenje het volgende:
Jammer ... je hebt nog geen smaak .... het is een pareltje van een album ...


Luister beste fischermansfriend ik vindt het album super goed alleen die synths op nummer2 aan het begin staan me niet aan die instrumentaal gaat nog en die krijser tussen de grunter is super alleen dat 2de nummer sorry bij mij moet het helealbum goed zijn anders vindt ik het klote ik heb meer dan 150 cd's terwijl ik er maar 54 goed vindt waar alle nummers van begin tot end goed vindt De rest is verkocht of meegejat ik heb haast geen cd's meer

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-08-2004 20:57]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maar liefst 150 cd's .. zozo ....


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 20:59 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:56 schreef Jenje het volgende:
maar liefst 150 cd's .. zozo ....


Goed lezen wat er boven staat.
Ikhad er meer dan 900 dus en jij iets van 400 ofzo


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

tegen de 600 inmiddels ...

dat is bijna 4x zoveel als jij nu ... en dan anderen beledigen is niet netjes faustemannetje!


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 21:05 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 21:00 schreef Jenje het volgende:
tegen de 600 inmiddels ...

dat is bijna 4x zoveel als jij nu ... en dan anderen beledigen is niet netjes faustemannetje!


He Jenje boy ik heb alles voor 2000 in de ban gedaan omdat ik een kind heb en weinig tijd over hou dus. Maar zeltzame cd's hield ik in mn beagage maar die zijn voor 2 maanden terug gestolen zodoende ik ben begonne met metal in 78 met acdc toen was jij 2 en ik 13 ik was aan het haedbangen en jij aan de speen ik heb zoveel gehad dat ik geen ruimte meer had. dus alles weggeknikkert en nog een een beetje van dance muziek gehouden maar ben wel op en top metalfan


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb 1 CD.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 21:05 schreef Faust het volgende:
He Jenje boy ik heb alles voor 2000 in de ban gedaan omdat ik een kind heb en weinig tijd over hou dus. Maar zeltzame cd's hield ik in mn beagage maar die zijn voor 2 maanden terug gestolen zodoende ik ben begonne met metal in 78 met acdc toen was jij 2 en ik 13 ik was aan het haedbangen en jij aan de speen ik heb zoveel gehad dat ik geen ruimte meer had. dus alles weggeknikkert en nog een een beetje van dance muziek gehouden maar ben wel op en top metalfan

Haphaphaphaphaphaphaphaphap


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-08-2004 21:09 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 21:08 schreef Jenje het volgende:
Haphaphaphaphaphaphaphaphap


Frites met mayonaise lekker
bij de enige friettent van stonehenge vullende buiken


H.
Usericon van H.
Posted 04-08-2004 2:11 by H. Wijzig reactieProfiel van H.Quote dit bericht

Ik vind Esoteric ook wel cool, maar Jenje gay.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 04-08-2004 10:37 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 2:11 schreef H. het volgende:
Ik vind Esoteric ook wel cool, maar Jenje gay.


He Harm! Dag Harm!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2004 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die was wel ERG doorzichtig Harmpje


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-08-2004 12:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2004 20:56 schreef Faust het volgende:
.... sorry bij mij moet het helealbum goed zijn anders vindt ik het klote ..


wat een enorm domme opmerking


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2004 9:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een paar maanden terug die review van Jenje op ZM gelezen, een paar MP3tjes geluisterd en ik heb het toen gelijk op mijn verlanglijstje gezet. Lekker depri en zieke vocalen enzo. Vorige week Subconscious Dissolution into the Continuum aangeschaft. Heerschende plaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-08-2004 13:08 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 9:52 schreef Jenje het volgende:

inderdaad. ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-08-2004 13:10 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

toch vind ik het debuut Epistimological Despondency het gaafst!!!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen