IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Esoteric Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat album blijft gewoon zo fucking retegaaf ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2004 13:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Zit er weer naar te luisteren. Heersch! Ziek, moe ende nihilistisch.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-08-2004 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat tweede nummer is ook zo zwara gaaf


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-08-2004 13:51 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik geloof dat ik dit eens moet beluisteren.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-08-2004 13:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zeker doen ! metamorphogenesis ... zoiets toch? dat is een geweldige cd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-08-2004 16:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb me al heel wat uurtjes vermaakt met hun laatste schijf. Goede plaat!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-08-2004 8:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Yep, hij heerscht. Iedereen die van zieke muziek houdt moet dit kopen. Ik luister eigenlijk alleen naar black metal, hoewel ik de laatste tijd dan wel veel naar het meer tragere en depressievere werk als Xasthur en Forgotten Tomb luister, vond ik Esoteric gelijk vet toen ik een MP3tje luisterde op hun site. Lekkere over de top vocalen enzo, daar houd ik wel van.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-08-2004 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

MOet je Khanate eens gaan checken als je dat over the top goed vind ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-08-2004 11:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik zal mijn oor eens te luisteren leggen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 28-08-2004 13:35 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

of burning witch \\m/


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-08-2004 13:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Is dit te vergelijken met Woods of Belial of heb ik het nou helemaal mis?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-08-2004 11:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

totaal nergens mee te vergelijken... iig vind ik


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-04-2005 2:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

The Pernicious Enigma en Epistemological Despondency heb ik nu toch ook al weer een half jaartje ofzo, deze CD's zijn gewoon veel psychedelischer in vergelijking met de laatste CD. Sommige stukken doen me wel eens vaag aan Wish You Were Here van Pink Floyd denken, maar dan stukken extremer. Geniale band gewoon. Je moet er wel de tijd voor nemen, geen hapklare metal, je moet je er gewoon heel langzaam in laten zakken alsof het een koud bad is. Echte alleen-muziek, je zet dit niet op als je bezoek hebt of een feestje geeft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 11-04-2005 15:25 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

even offtopic een beetje.. maar als je esoteric vet vindt moet je ook even de nieuwe Mournful Congregation een kans geven.. "monad of creation" hijs net uit.


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die is odd ook erg gaaf

Nu Epistemological Despondency aanstaan


Zweef zweef ram rochel


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2005 19:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:29 schreef Jenje het volgende:
Die is odd ook erg gaaf

Nu Epistemological Despondency aanstaan


Zweef zweef ram rochel


Ze zoeken een nieuwe drummer. Dat tempo kan ik zelfs bijbenen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:52 schreef Mark Z het volgende:
Ze zoeken een nieuwe drummer. Dat tempo kan ik zelfs bijbenen.
Mwoa zijn drummers die daar fiks problemen mee hebben, je moet goed maatvast zijn (als je er iets naast zit hoor je het direct)


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2005 19:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:53 schreef Jenje het volgende:
Mwoa zijn drummers die daar fiks problemen mee hebben, je moet goed maatvast zijn (als je er iets naast zit hoor je het direct)


Dat is waar. Tempo lukt me wel, het maatvast zijn vast niet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2005 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gast die bij Bunkur laatst drumde in Leeuwarden had er flink moeite mee iig


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-09-2005 16:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb nog niets van deze band. Welke plaat raden jullie me aan?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 16:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Kijk even op www.bereft.co.uk je kunt daar al hun muziek streamen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-09-2005 16:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ah, cool


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 16:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het geluid is natuurlijk wel superkut, maar je kunt je een idee vormen. Heftig spul, hè? Ik vind het echt zeer verslavende en vooral bedwelmende muziek, ik zet het niet vaak op, maar als ik het opzet kan ik het nooit meer afzetten. Dan word ik er gewoon ingetrokken.

Ik heb Epistemological Despondency weer eens in de CD-speler geduwd. Fuck, dat stukje in Bereft met al die synthesizer-geluiden vanaf 03:30, dat is zo fucking psychotisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 25-09-2005 16:36]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2005 17:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2005 16:03 schreef Snaack het volgende:
Ik heb nog niets van deze band. Welke plaat raden jullie me aan?

Ik heb alle albums van ze ... ik zal ze van de weke wel ff rippen en als mp3 op een cdtje voor je rammen.

Zie je zaterdag toch ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-09-2005 23:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2005 17:13 schreef Jenje het volgende:
Ik heb alle albums van ze ... ik zal ze van de weke wel ff rippen en als mp3 op een cdtje voor je rammen.

Zie je zaterdag toch ...

*stuiter stuiter stuiter*

Heeeeeel graag Jenje, te gek

Over zaterdag: maar ff via phone/ MSN iets afspreken!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen