IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Esoteric Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-05-2009 10:34 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:02 schreef DaVinz het volgende:

heeft iemand een idee qua tijdschema?

begin is om 17.00, weet namelijk niet of ik dan moet haasten om niets te missen

Bel ff naar het café in kwestie, ga ik ook doen tegen die tijd.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-05-2009 12:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zal'k doen, merci


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-05-2009 19:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

en, nog bevindingen?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-05-2009 19:33 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 25 mei 2009 0:47 schreef Hexegot het volgende:
Godverdomme, ga je naar Tilburg met de bedoeling Esoteric weer eens te zien, welke band mis je uiteindelijk omdat het tijdschema gigantisch uitloopt en de running order ook nog eens aangepast wordt...?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-05-2009 21:04 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ai das jammer.. heb ze ook moeten missen helaas


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-05-2009 0:34 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2009 19:33 schreef Metalhead22 het volgende:

[quote van Hexegot]


Had jij last van hetzelfde soms?


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-05-2009 0:40 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ben nog steeds godvergetens boos.

Zou oorspronkelijk om 1700uur beginnen en Jarboe zou als headliner om 2130 afgelopen zijn.

Ten eerste begon dat godvergeten KUT Bunkur om 1830 dus anderhalf uur later en speelde dan ook nog eens 50 ipv de 40 veels te lange geplande minuten. Secrets Of The Moon speeld net zo lang als gepland en toen kwam Jarboe ipv Esoteric maar ja typisch Little Devil weer allemaal kraak inde keyboards dus de soundcheck duurde veel langer dan gepland en Littl Devil geluidsman mar zeggen dat het niet hun lag... hoezo? Elke keer als er een band met keyboards speelt heeft Little Devil problemen, het zijn gewoon een stelletje amateurs, niks mis mee maar het dan gewoon toe.
Na Jarboe's 50 minuten kwam Esoteric's soundcheck, nou ja, nog meer problemen door de keyboards en andere effecten en die gast van Little Devil maar zeggen dat het maar niet aan hun lag. MIJN GOD Faal had destijds ook problemen met de keyboard terwijl die toch echt niet zo moeilijk zijn. Het is elke keer weer rak in deze in Tilburg.
Uiteindelijk heb ik om 2335 de tent moeten verlaten om mijn laatste trein te moeten halen. Oorspronkelijk zou Jarboe om 2130 eindigen als headliner. Dus dat betekent dat men minimaal 125 minuten is uitgelopen. SCHANDALIG, stelletje K** Amateurs.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 28-05-2009 3:34 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht


Kan ik alleen maar beamen... Ik kwam voor esoteric, ik heb er uiteindelijk geen enkele noot van gehoord...

Echt triestig...



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-05-2009 13:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2009 0:40 schreef Marcel H. het volgende:

Ben nog steeds godvergetens boos.

Zou oorspronkelijk om 1700uur beginnen en Jarboe zou als headliner om 2130 afgelopen zijn.

Ten eerste begon dat godvergeten KUT Bunkur om 1830 dus anderhalf uur later en speelde dan ook nog eens 50 ipv de 40 veels te lange geplande minuten. Secrets Of The Moon speeld net zo lang als gepland en toen kwam Jarboe ipv Esoteric maar ja typisch Little Devil weer allemaal kraak inde keyboards dus de soundcheck duurde veel langer dan gepland en Littl Devil geluidsman mar zeggen dat het niet hun lag... hoezo? Elke keer als er een band met keyboards speelt heeft Little Devil problemen, het zijn gewoon een stelletje amateurs, niks mis mee maar het dan gewoon toe.
Na Jarboe's 50 minuten kwam Esoteric's soundcheck, nou ja, nog meer problemen door de keyboards en andere effecten en die gast van Little Devil maar zeggen dat het maar niet aan hun lag. MIJN GOD Faal had destijds ook problemen met de keyboard terwijl die toch echt niet zo moeilijk zijn. Het is elke keer weer rak in deze in Tilburg.
Uiteindelijk heb ik om 2335 de tent moeten verlaten om mijn laatste trein te moeten halen. Oorspronkelijk zou Jarboe om 2130 eindigen als headliner. Dus dat betekent dat men minimaal 125 minuten is uitgelopen. SCHANDALIG, stelletje K** Amateurs.

+1

Goed om te weten dat ik dus niet de enige gefrustreerde was...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-05-2009 13:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dat zuigt enorm zeg... Erg jammer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-05-2009 17:12 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 mei 2009 13:12 schreef Hexegot het volgende:
+1

Goed om te weten dat ik dus niet de enige gefrustreerde was...


Volgens mij waren er nog veel meer gefrustreerden behalve jij en ik (zie reply van kingofinsania)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 28-05-2009 18:07 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ben blij dat we niet gegaan zijn...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-05-2009 7:38 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

kon me ookal niet zo goed voorstellen dat een band als esoteric goed tot zijn recht kon komen bij little devil, maar dit is wel erg triest... zonde


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-05-2009 9:54 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Maar weet iemand eigenlijk waarom Jarboe en Esoteric omgedraaid werden? Kreeg mevrouw Jarboe soms sterallures en wenste ze niet later dan de afgesproken tijd te spelen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-05-2009 9:55]


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 29-05-2009 16:48 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Kan iemand misschien zeggen waarom zo een crappy band als Jarboe niet gewoon stopt ermee?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-09-2009 9:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Uit een trade Pernicious Enigma gekregen. Ik kan er niets mee, dus als iemand nog iets leuks te ruilen heeft...


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-09-2009 9:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

20 kilo lava stenen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-09-2009 9:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2009 9:31 schreef varanus het volgende:
Uit een trade Pernicious Enigma gekregen. Ik kan er niets mee, dus als iemand nog iets leuks te ruilen heeft...
Kerel, laat die plaat even goed op je inwerken, geweldig ding!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-09-2009 9:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Effe wat geskipt, maar om dit op mij in te laten werken heb ik geen geduld voor...

En 20 kilo lava... euh nee, laat maar


spelfout weggehaald...


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 11-09-2009 9:39 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Geen idee of je het wat vindt, maar ik heb nog een Dimension F3h - Reaping The World Winds of Einherjer - Dragons of the North liggen waar ik niets mee doe.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-09-2009 9:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Neuh sorry, die Dimension heb ik zelf ook al te ruil staan en met Einherjes kan ik niet zoveel...


spelfout weggehaald...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-09-2009 14:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

briljante cd man !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-09-2009 11:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nou, ik heb em er nog een keer ingestopt. Al een halve minuut geluisterd en nog steeds begrijp ik de muziek niet...


spelfout weggehaald...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-09-2009 16:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Wat mij betreft een van de meest bijzondere extreme doom acts! Na verloop van tijd ben ik deze band steeds meer gaan waarderen, ondanks dat het vaak dusdanig weinig melodie heeft dat het niet per se blijft hangen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook absoluut niet hoeft, het is meer een brok sfeer. Ik ken inmiddels:
The maniacal vale
Subconscious Dissolution into the Continuum
Metamorphogenesis

Niet dat ik daar per se aan toe ben, maar wat moet volgens jullie de volgende plaat zijn?



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-09-2009 16:51 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kreng ligt inmiddels bij Big Bad Wolf records in de schappen, man wat een bak ellende...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen