|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
zal'k doen, merci I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
en, nog bevindingen? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ai das jammer.. heb ze ook moeten missen helaas I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Had jij last van hetzelfde soms? |
|
Ben nog steeds godvergetens boos. Zou oorspronkelijk om 1700uur beginnen en Jarboe zou als headliner om 2130 afgelopen zijn. Ten eerste begon dat godvergeten KUT Bunkur om 1830 dus anderhalf uur later en speelde dan ook nog eens 50 ipv de 40 veels te lange geplande minuten. Secrets Of The Moon speeld net zo lang als gepland en toen kwam Jarboe ipv Esoteric maar ja typisch Little Devil weer allemaal kraak inde keyboards dus de soundcheck duurde veel langer dan gepland en Littl Devil geluidsman mar zeggen dat het niet hun lag... hoezo? Elke keer als er een band met keyboards speelt heeft Little Devil problemen, het zijn gewoon een stelletje amateurs, niks mis mee maar het dan gewoon toe. Na Jarboe's 50 minuten kwam Esoteric's soundcheck, nou ja, nog meer problemen door de keyboards en andere effecten en die gast van Little Devil maar zeggen dat het maar niet aan hun lag. MIJN GOD Faal had destijds ook problemen met de keyboard terwijl die toch echt niet zo moeilijk zijn. Het is elke keer weer rak in deze in Tilburg. Uiteindelijk heb ik om 2335 de tent moeten verlaten om mijn laatste trein te moeten halen. Oorspronkelijk zou Jarboe om 2130 eindigen als headliner. Dus dat betekent dat men minimaal 125 minuten is uitgelopen. SCHANDALIG, stelletje K** Amateurs. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kan ik alleen maar beamen... Ik kwam voor esoteric, ik heb er uiteindelijk geen enkele noot van gehoord... Echt triestig... |
|
quote: +1 Goed om te weten dat ik dus niet de enige gefrustreerde was... |
|
Dat zuigt enorm zeg... Erg jammer. |
|
quote: Volgens mij waren er nog veel meer gefrustreerden behalve jij en ik (zie reply van kingofinsania) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ben blij dat we niet gegaan zijn... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
kon me ookal niet zo goed voorstellen dat een band als esoteric goed tot zijn recht kon komen bij little devil, maar dit is wel erg triest... zonde I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maar weet iemand eigenlijk waarom Jarboe en Esoteric omgedraaid werden? Kreeg mevrouw Jarboe soms sterallures en wenste ze niet later dan de afgesproken tijd te spelen? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 29-05-2009 9:55] |
|
Kan iemand misschien zeggen waarom zo een crappy band als Jarboe niet gewoon stopt ermee? |
|
Uit een trade Pernicious Enigma gekregen. Ik kan er niets mee, dus als iemand nog iets leuks te ruilen heeft... spelfout weggehaald... |
|
20 kilo lava stenen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Kerel, laat die plaat even goed op je inwerken, geweldig ding! |
|
Effe wat geskipt, maar om dit op mij in te laten werken heb ik geen geduld voor... En 20 kilo lava... euh nee, laat maar spelfout weggehaald... |
|
Geen idee of je het wat vindt, maar ik heb nog een Dimension F3h - Reaping The World Winds of Einherjer - Dragons of the North liggen waar ik niets mee doe. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Neuh sorry, die Dimension heb ik zelf ook al te ruil staan en met Einherjes kan ik niet zoveel... spelfout weggehaald... |
|
briljante cd man ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Nou, ik heb em er nog een keer ingestopt. Al een halve minuut geluisterd en nog steeds begrijp ik de muziek niet... spelfout weggehaald... |
|
Wat mij betreft een van de meest bijzondere extreme doom acts! Na verloop van tijd ben ik deze band steeds meer gaan waarderen, ondanks dat het vaak dusdanig weinig melodie heeft dat het niet per se blijft hangen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dat ook absoluut niet hoeft, het is meer een brok sfeer. Ik ken inmiddels: The maniacal vale Subconscious Dissolution into the Continuum Metamorphogenesis Niet dat ik daar per se aan toe ben, maar wat moet volgens jullie de volgende plaat zijn? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Kreng ligt inmiddels bij Big Bad Wolf records in de schappen, man wat een bak ellende... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |