|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmmmmm...ik ben d'r. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
meets trash? Whahaha, men gaat tussen de vuilniszakken spelen ofzo? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: lol!!!! das een goeiuh.... ik ben er ook, leader..... |
|
Ik ben er twee keer |
|
quote: das op zich best knap, Mies |
|
Volgens mijn visie, zullen de volgende ZM-ers er zeker aanwezig zijn.... -Ratje -Mies -Shredhead -Triple-dan -Joep 777 -Hollie -Leader -Harachte -Miepje |
|
quote:Dat zou natuurlijk wel eens heel goed kunnen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Triple 7! Als ik kan, kom ik I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: volgens mij kun je zeker komen...... |
|
quote:een fan |
|
Roosendaal??? *pakt atlas erbij* *zoekt* *zoekt* Jezus das ver weg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Maar wel de moeite waard... |
|
quote: Dat geloof ik graag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: U zult er zeker geen spijt van krijgen....... wordt een leuk festivalleke met gave bands |
|
Zekers en georganiseerd door Connie |
|
Hmm.. Is dat met het OV een beetje te bereiken?? Het uur met de trein naar Roosendaal (zolang er geen vertraging is ) heb ik er wel voor over namelijk Tot hoe laat duurt het?? |
|
quote: Tis op loopafstand van t Roosendaalse station en t duurt tot 23.00 uur...... |
|
quote: Gaaf!! Ik wil absoluut komen kijken! Ben tegenwoordig maandag vrij dus kan ik op zondag nog lekker feesten |
|
quote: te gek, kerel.... *gaat direct Judge.M ook ff mailen* |
|
quote: Jane gaat ook mee |
|
quote: Hup edit...hahaha [Dit bericht is gewijzigd door leader op 26-09-2003 20:53] Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Ja hoor Gelukkig zie je zelf ook in dat het een flauwe grap is JaneDoe hier op ZM, mijn vriendin |
|
quote: |
|
Jazeker! dat wordt echt een feest!! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in om weer eens lekker te spelen... we hebben wat nieuw materiaal dat we nog niet live gespeeld hebben, maar dat moet er dan toch maar eens van komen!! Be prepared! |
|
quote: geld ook voor Gallowmere..... De aankomende CD, bevat louter nummers die nog nie live zijn gespeeld |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |