|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga jij erheen Mies? |
|
drum and bass parties zijn wel ok |
|
quote: Daar ben ik vorig jaar geweest op 5 mei in het Gelredome, errrug vet! |
|
quote:Naar alle waarschijnlijkheid gaan wij daarheen ja |
|
Keul dan wordt de drempel nog lager |
|
Ik vrees dat wij ook moeten cummie! |
|
LOL ik ben er bijna ook bang voor ja......... hahaha |
|
zo af en toe; laatst weer eens naar een drum&bass party geweest; da's meteen de allerlaatste keer geweest. Verder Bill Bruford gezien en dat soort muziek trek ik altijd goed. Osdorp Posse vind ik erg vermakelijk net als hos-bands als The mighty mighty bosstones & Dropkick Murphy's. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-03-2004 19:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgende week Boudewijn De Groot en de week daarna Goethes Erben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: [/quote] het was absoluut niet mijn muziek maar de show was mega ver, 4 ouwa mannetjes op het podium achter hun computer en de robots waren helemaal geweldig |
|
Ik ben vorig jaar naar Air geweest en dit jaar nog naar Camel en Porcupine Tree, erg mooie muziek. |
|
quote: Die wordt een beetje te oud. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Weet ik, maar ik hoor hem; erg graag maar dat op^treden mag ik vergeten, is volledig uitverkocht Maar volgende week ga ik naar Goethes Erben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Binnenkort gaan ik en mijn broer en een stel vrienden naar Slaves to the Raves! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Na nu-metal nu ook al niet-metal? |
|
Niet-metal is muziek; nu-metal is onzin, get the point? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: |
|
ik zou JAAP FISCHER wel eens live willen zien...... I Find That I Am Not There... |
|
quote: Gezien de voornaam is dat waarschijnlijk een geniale kerel Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: sjezus ken je hem niet?? I Find That I Am Not There... |
|
14 april naar The Mission, erg goede gothrock/wave band no text supplied |
|
quote: ...Want als ik jou ziet denkt ik jeejeejeejeejee je bent nog mooier dan de middelandse zee ??... aan de europoort je bent een eurovrouw ik doe een euromoord voor jou... da's t enige dat ik me eigenlijk nog kan herinneren heeft hij ook mooie liedjes gemaakt dan? Ik vond dit liedje altijd nogal lauw hehe. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar Opgezwolle toe om even flink de neg0r uit te hangen, yo yo yo uh huh uh huh, westside enzo! Zijn er hier nog mensen die adressen hebben van winkels waar ze hoofddoeken, bandana's, gouden kettingen, auto's en mooie vrouwen verkopen? |
|
Komen d'r ook moslims dan, bij Opgezwolle? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |