|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook een prachtig nummer inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zelf ik luister naar Radiohead. Dan móet het wel goed zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Radiohead is ook geweldig. Live trouwens ook. Heerlijk. Ik heb ze net gezien, maar uhm wanneer komen ze weer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik vond al die mensen maar erg storend in de trein, heel station arnhem vol met dweebs |
|
Ja ga in maart naar de Fun Lovin Criminels en als het goed is in december naar Flogging Molly SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ach, de terugweg naderhand was nog veel erger... Oranje-fans die in de kroeg voetbal hadden zitten kijken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik wou dat Aerosmith eens naar Nederland kwam, want dan ga ik er zeker heen! Geweldige band! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Ieeeehhh!! Is dat een grapje? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Volgend jaar April Howard Shore in Antwerpen,hij zal daar met het symphonisch orkest de complete LOTR soundtracks opvoeren in 6 movements. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote:Waar was je nou?? (Ik heb ook geen flauw idee hoe ik jou had moeten herkennen, overigens). Optreden was best leuk.. jammer dat het geluid nogal brak was. Klote dat Lamb ons ERG lang liet wachten voor ze eindelijk het podium op kwamen en de vroegere optredens 'swingden' meer.. de nieuwe muziek is wat meer luister-muziek geworden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zondag Marilyn Manson hehe Maar das onder dwang. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga naar de Golden Earring, met Verval en nog een heleboel anderen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik zou gisteren naar Flogging Molly gaan, samen met mijn vriendin, maar halverwege de rij hadden we geen zin meer, en heb ik onze tickets voor de dubbele prijs aan een stel lelijke punksletten verkocht Bruce Banner |
|
Ernst, Bobbie en de rest You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
die heb ik nog op video, van 18 jaar terug, toen ze nog alleen op TV West kwamen (of hoe dat toen ook heette). lopen ze door Den Haag de naar bed toe tango te doen in hun pyjama! super |
|
In mei ga ikke naar Sting.... |
|
frans bouwer in de baroeg het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Onlangs voor het eerst in mijn leven naar een zwaar klassiek concert geweest Voor de pauze was er geen reet van te maken, maar erna leek het nog wel ergens op. Nu moet ik echt binnenkort naar een goed concert: want als iemand mij vraagt waar ik als laatste heen ben geweest Anyways: niet voor herhaling vatbaar Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt |
|
Another Zillah I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben 9 januari naar het laatste concert van Daniel Lohues & The Louisiana Blues Club geweest en het heerschte enorm! |
|
1 februari naar Slow Poke Rodrigo (erg gave drum n bass, met echte muzikanten) en verder dit jaar in ieder geval naar Sensation Black! [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 18-01-2004 12:04] |
|
Gisteravond naar Boo! geweest in het Paard van Troje in Den Haag. Kende ze totaal niet, maar vrienden vroegen of ik mee ging. Maar ik vond ze best wel stoer Wel vage muziek. Meer mensen die ze gezien hebben? |
|
Ik ga misschien(bijna zeker) naar Van Halen als ze ooit nog eens gaan touren. |
|
quote:Ja, ik heb Boo! gezien op bijv. kaderock, zijn inderdaad een stelletje vage personen. Vooral de zanger. Maar op de een of andere manier, weten ze er wel een feest van te maken. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |