|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee. Tenzij per ongeluk. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zou deze week graag naar de KRONOS QUARTET gaan... maar helaas, komt er niet van. |
|
ik ga misschien naar golden earring, in het luxor, maar volgens mij was dat al uitverkocht. verder is het allemaal wel metal. komende tijd: after forever, epica, metal bash, metallica dusz |
|
quote: , waar traden die dan op? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ga 25 februari naar de Dropkick Murphys in Tilburg. |
|
quote: kronos quartet cool, wist niet eens dat die kwamen. doen die live ook Philip Glass dingen? Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
@Phlegias (oid ) & Phriar: http://www.onstage.nl/onstage/0,2083,1615_1129^1132^1407-117445,00.html 5 (vanavond), 7 (vrijdagavond) en 8 (zaterdagavond) november. De voorstelling heet 'Visual Music', "Een bijzonder onderdeel van de avond vormt Terry Riley's One Earth, One People, One Love dat afkomstig is uit de productie Sun Rings. In opdracht van de NASA is Kronos aan de slag gegaan met geluiden en beelden die het ruimteschip Voyager op zijn tochten heeft verzameld - muziek die door de sterren geschreven is." Je kan dus nog gaan, vrijdag of zaterdag A.S. ,, weet alleen niets over of er nog kaarten zijn.. www.hetmuziektheater.nl (en dan op agenda klikken) .. ze zijn al een tijdje aan het touren, dus via google 'kronos quartet' + nasa vind je ongetwijfeld wel wat reviews of in iedergeval meer info.. Zelf ken ik alleen de Requiem f.a. Dream soundtrack en wat dingen van Phillip Glass geloof ik.. , maar als je naar www.kronosquartet.org gaat dan zie je dat ze immens veel hebben uitgebracht .. sick.. dus wat ze gaan spelen?? Geen idee. |
|
quote:http://www.013web.nl/detail.asp?1908 Staat daar toch echt 11 december I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
voor vrijdag en zaterdag zijn nog kaarten beschikbaar (kronos q.) |
|
euh maandag ga ik met mn zus en pa naar bob dylan hehe |
|
quote: Cool! Ik wist niet eens dat ze kwamen, maar dan ga ik zeker! Duurt wel nog ff... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 06-11-2003 0:23] |
|
quote: I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hehe ja wel prettig opzich maar kzal wel brak zijn van death angel |
|
Als alles een beetje meezit komt No Means No weer touren in 2004, in het voorjaar geloof ik. good intent and honesty do not redeem stupidity |
|
jaja vanavond naar Lunasa O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Yes! Morgenavond Radiohead. |
|
quote:Ik heb je niet gezien! Waar was je?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zondag Resistance Tour in Maastricht (Hardcore en aanverwante artikelen) 28-11 misschien Thin Lizzy in Weert 11-12 Nickelback in Amsterdam en ik wilde nog naar Flogging Molly, maar dat is uitverkocht |
|
quote: Nog steeds een van de mooiste bands die ik live gezien heb, prachtige emotie wat die Yorke naar buiten kan brengen met z'n andere bandleden (die trouwens vaak vergeten worden ondanks dat die gitarist verder fucking getalenteerd is) *kippevel* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
APC!!! (30 januari, voorverkoop begint zaterdag, al heb ik dit viavia, want de site van 013 is niet open te krijgen....) *nog meer kippenvel* en nog wat tussendoorconcertjes als Mustasch, maar dat is stiekem toch een beetje metal. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Ga naar de Fun lovin Criminals met een paar vrienden die niet van metal en zo houden.. En naar Flogging Molly [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-11-2003 16:42] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Gister naar radiohead geweest On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gister naar radiohead geweest [/quote]??wauww!!als er dan ook wel 1 band is die nog erger is als linkin park dan is het radiohead wel!!!heb ze gezien op pinkpop en ik dacht bij het laatste nummer dat ze nog steeds hetzelfde nummer van het begin aan het spelen waren,wat een simpel slaaaapverwekend nerd bandje is dat zeg!!met afstand de slechtste band die ik ooit live gezien heb,en die zanger?tja volgens mij was die goed stoned want hij kon maar 1 oog open houden,hahaha het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Radiohead en Linkin Park vergelijken Radiohead maakt prachtige muziek, vooral de oude cd's vind ik echt prachtig. De beste cd's van hunvind ik The bends en OK computer Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |