|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Vooral Nederlandstelige bands / artiesten - Blöf - Frank Boeijen - Knecks |
|
22 oktober Motörhead in 013 |
|
quote: Wie moet ik neuken om zo'n ding te krijgen??? Zenial |
|
quote:Is Motörhead niet heel toevallig WEL een metalband... en ga je dus WEL naar een metalconcert?! Ontopic: ik ga wel eens naar niet metalconcertjes... maar alleen van die leuke coverbands FREEZE |
|
Yep, als ik 11oktober de staatsloterij win, dan koop ik een kaartje G3 en een retourtje Amerika... Naar Seatle ofzo, of misschien NY Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ligt aan je definitie van het begrip "metalband"... ik ben persoonlijk van mening dat Motörhead geen metal is.. maar dat is mijn mening |
|
RPhO KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
yep, 2 x k's Choice gezien, 3 x the Gathering, verder naar Van Dik Hout en Blof geweest. En over een tijdje ga ik naar Bozzio in Paradiso en met m'n vader naar een Genesis coverband. En ik hoop heel hard Tori Amos een keertje live te zien! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hoeveel kost dat dan? Ik ga namelijk erg vaak naar de 013 de laatste tijd. |
|
Ik ga soms naar lokale bandjes kijken en coverbands zijn ook altijd wel leuk. Vorige maand was de Golden Earring nog bij in mn dorp, dus ook naar toe geweest. |
|
Het laatste niet-metal concert was Terence Trent d'Arby in de Oosterpoort in Groningen. Je kan van hem houden of niet, maar de kerel kan het nog steeds.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
wat dan? |
|
gehaktballen draaien You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Vaak zat. Hopelijk zaterdag naar Transsylvanians, of anders Rowwen Heze. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Morgen in be Bosuil Jan Akkerman en Steve Lukather . Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Motorhead valt toch echt wel onder heavy metal. Ikzelf ga in december naar Danko Jones. Snoeiharde rock, beetje bluesy ook. Bij vlagen doen ze een beetje aan AC/DC denken. Plaat Born a Lion is echt sterk. |
|
quote: Ja je hebt idd recht op je mening, maar een feit is dat Motorhead toch echt metal is On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
qoute: Wie moet ik neuken om zo'n ding te krijgen??? Moet je helemaal zelf weten, maar je kunt er ook voor gaan werken achter de bar |
|
Afgelopen weken ben ik naar Keith Caputo geweest, wat op zich best leuk was alleen was 1.5 uur lang rockmuziek wel iets te veel van het goede.. Ook nog naar Bongzilla geweest, was wel lekker rocken!! Verder verw8 ik wel dat Tori Amos binnenkort weer gaat touren dus kan k die voor de 3e x live gaan aanschouwen.. En verder bezoek ik regelmatig crust/grindconcerten of telt dat nie?? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
Volgende week zaterdag ga ik met m'n ouders naar Night of the Proms in Antwerpen, met Toto en INXS! True he |
|
Vorig weekend nog naar Rock Ternat geweest (Jee! ), en ik was graag naar Blood for Blood en Flogging Molly gegaan binnenkort, maar dat zal er wel weer niet van komen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
TOTO was gaaf, subliem gitaarspel vooral En John Miles deed een nummer van 't Alan Parsons Project (Sagrada Familia), ook best mooi |
|
uiteraard, vrijdag nog bij Hocico geweest no text supplied |
|
quote: ah, hoe was het? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |