|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
keivet!!! Hocico is geweldig live... no text supplied |
|
Als Bon Jovi of The Offspring nog een keertje komt ga ik zeker, jeugdrommel. |
|
quote: Bon Jovi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mijn niet-metal concerten zijn; Golden Earring, Heather Nova, Hooverphonic (geniaal gewoon). A black heart can only find beauty in darkness. |
|
on topic: Lainedil gaat 11 december naar Flogging Molly (Vera, Groningen) en 23 december naar ...*drumroll*... Ilse deLange (Oosterpooort, Groningen) Bruce Banner |
|
Ik zou beginnen met de vraag 'Gaan jullie nog naar METALconcerten?' ... en dan mss eens de niet-metalconcerten bespreken of zo, of niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
tien december : Lamb *kippevel* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Meestal toevallig,als ik op een lokaal festival ben;maar meestal blijf ik er niet op staan kijken. Anne clark dar tegen,zou ik graag gaan zien... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Goffer! Heb jij wel kaartjes kunnen krijgen dan? Maar goed, laatst Gjallarhorn in Oosterpoort gezien, volksmuziek uit finland: http://www.gjallarhorn.com/ Was wel leuk, was er met mijn vader heen, uit mezelf zou ik echter niet gegaan zijn... NP: Pat Benedict Orchestra - Powerslave For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Ah, ik ga 11 december in 013 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Volgende week Porcupine Tree! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Lies wil 12 december Naar Flogging Molly (Hof ter Lo, Borgerhout) gaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Nee, hooguit classic rock, AC/DC, Cheap Trick dat soort shit maar ZELDEN! |
|
quote: Bon Goofy. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ga zo vaak naar niet-metal concerten, die ga ik echt niet allemaal onthouden. Woensdag ga ik trouwens naar John Cale! Touché, pussycat! |
|
Naar D.Bowie a.s. woensdag, Duran Duran misschien in London......... |
|
Ik ga 16 dec. naar Ilse de Lange in de Vredenburg. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Kep haar gezien in 013 in juni, da was errug ik heb heeeel t optreden met kippevel gestaan, haar stem, haar muzikanten en haar gezichtje en lijf |
|
Ik heb haar ook in "de Harmonie" in Leeuwarden gezien en was inderdaad zwaar onder de indruk. Dus nu speelt ze in de buurt en ga ik dus weer lekker kijken... Ilse rockt!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmmm... die komt binnenkort in Maastricht en m'n moeder wil daarheen. Zal ik maar gezellig meegaan dan? |
|
Laatste niet metal concert was Enge Buren in Arnhem... Zeer geniaal en je lacht je prostaat in puin Een kleine snol zit zo vol. |
|
enge buren? dat is kindertheater man grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ik ben overigens ook al (meer dan) een jaar terug naar Pink Noise geweest. Een erg gave Nederlandse Pink Floyd coverband! |
|
quote: Dat bewijst jou grijzecellentekort.. Heb het waarschijnlijk niet begrepen. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |