IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Gaan jullie nog naar niet metal concerten ? Vorige pagina
Gallina
Usericon van Gallina
Posted 06-03-2009 17:49 by Gallina Wijzig reactieProfiel van GallinaQuote dit bericht

Ik ben laatst naar Tower Of Power geweest in Watt. Echt heel vet.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-03-2009 17:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ohja, en Osdorp Posse in de Fenix niet vergeten. Was gaaf.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-03-2009 18:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gisteren nog naar spinvis geweest.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-03-2009 18:43 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Oh, ik ga regelmatig naar punk, psychobilly, (hard)rock (nouja noem maar op) bandjes kijken eigenlijk.

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 06-03-2009 18:48 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Afgelopen zomer Neil Young gezien
En wellicht komende zomer weer eens Metallica.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 06-03-2009 19:23 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Binnenkort Omar A. Rodriguez Lopez

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-03-2009 19:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 17:05 schreef bastianus het volgende:
Tegenover de Pul zit een enorm gave en goede bed and breakfast:
Klik!
Redelijk betaalbaar ook nog geloof ik. Aanrader!

Da's inderdaad nog best goed te doen. Dat gaat hem denk ik wel worden.

Thanks!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 06-03-2009 19:34 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

Hmm, ik ga regelmatig naar kleine optredens van gewoon rock of andere bands. Zolang het maar goed klinkt is er niks mis mee.
Hetzelfde bij festivals, altijd leuk om een beetje afwisseling te hebben, ik zie genoeg langharig tuig bij de reggeamuziek dansen

Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus

De Tegenpartij
Posted 06-03-2009 19:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, met dreadlocks, ja. ;-)

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2009 20:43 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 6 maart 2009 17:50 schreef 6sic6 het volgende:
Ohja, en Osdorp Posse in Vroomshoop niet vergeten. Was gaaf.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 06-03-2009 21:16 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2009 19:56 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ja, met dreadlocks, ja. ;-)

Naast de dreads

Maar die zien er ook leuk uit hoor.

Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus

renYek
Usericon van renYek
Posted 06-03-2009 21:18 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Enkele dance/trance/hardstyle feestjes per jaar.

De Tegenpartij
Posted 06-03-2009 21:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 maart 2009 21:16 schreef Amaryllis het volgende:
Naast de dreads

Maar die zien er ook leuk uit hoor.

Hehehe.

In de jaren 92 t/m 95 ging ik veel naar housepartys. Totdat de gabber zo groot werd, toen vond ik het wat te agressief worden. Normaal zie ik ook zo af en toe nog wel en verder bands als the who, oasis en prince ed.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-03-2009 1:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Meer dan naar metal concerten, de laatste tijd.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2009 1:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ga ook vaak naar de niet-metal winkel

om eten en zo

signature

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-03-2009 1:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Laatst poetste ik mijn tanden met niet-metal tandpasta.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2009 1:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 1:49 schreef Schaep het volgende:
Laatst poetste ik mijn tanden met niet-metal tandpasta.

in mijn tijd was het allemaal nog ijzerwol....

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-03-2009 13:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 1:51 schreef Hypnos het volgende:
in mijn tijd

Toen de natuur nog schoon was en seks vies? Toen de honden nog uit de kont blaften? Toen de treinkaartjes nog van steen waren en we met de neus de aardappels uit de grond haalden?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-03-2009 13:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

who cares......

Fuck the world and fuck you

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-03-2009 13:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 6 maart 2009 13:17 schreef altx het volgende:
Ik had het gereanimeerd, maar daar lult iedereen weer overheen...

We zouden er massaal op kunnen reageren, maar aan 50 keer "Nee, ik ga niet naar Anastacia" heb je waarschijnlijk niet zo heel veel.
Edit: O nee 't was toch niet Shakira.

quote:
Op 6 maart 2009 13:19 schreef Ralph het volgende:
Heerlen, Amstelveen en Uden zie ik nu. Nog maar even over nadenken dan.

Jep. Ik ga ze in ieder geval in Heerlen zien, en in Amstelveen als ik die dag toevallig daar op kantoor ben.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-03-2009 13:55]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-03-2009 13:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2009 13:31 schreef mental het volgende:
who cares......

Hé. Weer terug? Waar was je?
@altx: Ger gedoan.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-03-2009 14:01]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com