|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben laatst naar Tower Of Power geweest in Watt. Echt heel vet. |
|
Ohja, en Osdorp Posse in de Fenix niet vergeten. Was gaaf. |
|
Oh, ik ga regelmatig naar punk, psychobilly, (hard)rock (nouja noem maar op) bandjes kijken eigenlijk. |
|
Afgelopen zomer Neil Young gezien En wellicht komende zomer weer eens Metallica. |
|
Binnenkort Omar A. Rodriguez Lopez |
|
quote: Da's inderdaad nog best goed te doen. Dat gaat hem denk ik wel worden. Thanks! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hmm, ik ga regelmatig naar kleine optredens van gewoon rock of andere bands. Zolang het maar goed klinkt is er niks mis mee. Hetzelfde bij festivals, altijd leuk om een beetje afwisseling te hebben, ik zie genoeg langharig tuig bij de reggeamuziek dansen Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Ja, met dreadlocks, ja. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Naast de dreads Maar die zien er ook leuk uit hoor. Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Enkele dance/trance/hardstyle feestjes per jaar. |
|
quote: Hehehe. In de jaren 92 t/m 95 ging ik veel naar housepartys. Totdat de gabber zo groot werd, toen vond ik het wat te agressief worden. Normaal zie ik ook zo af en toe nog wel en verder bands als the who, oasis en prince ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Meer dan naar metal concerten, de laatste tijd. |
|
ik ga ook vaak naar de niet-metal winkel om eten en zo signature |
|
Laatst poetste ik mijn tanden met niet-metal tandpasta. |
|
quote: in mijn tijd was het allemaal nog ijzerwol.... signature |
|
quote: Toen de natuur nog schoon was en seks vies? Toen de honden nog uit de kont blaften? Toen de treinkaartjes nog van steen waren en we met de neus de aardappels uit de grond haalden? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
who cares...... Fuck the world and fuck you |
|
quote: We zouden er massaal op kunnen reageren, maar aan 50 keer "Nee, ik ga niet naar Anastacia" heb je waarschijnlijk niet zo heel veel. Edit: O nee 't was toch niet Shakira. quote: Jep. Ik ga ze in ieder geval in Heerlen zien, en in Amstelveen als ik die dag toevallig daar op kantoor ben. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-03-2009 13:55] |
|
quote: Hé. Weer terug? Waar was je? @altx: Ger gedoan. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-03-2009 14:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |