|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja klopt las het ook wat een aarsig kind is het ook zei rolmodel alle tienerkinderbritneysletjes worden pot en de mensheid sterft uit http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Ach, haar muziek- en acteerprestaties zullen er niet minder om worden. |
|
quote: Kunnen we die trut niet als kadootje aan Marc Dutroux geven voordat hij (hopelijk)diep en ver weggestopt worden? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Geef ze dan maar gewoon aan mij...een vlag over de kop en Neuken voor de vlaamse leeuw !! |
|
quote: Kutpuber - Mutatis mutandis - |
|
Ze doet juíst wat men van haar verwacht, ze is hartstikke commercieël. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Iedereen zit haar af te zeiken en ondertussen is ze financieel onafhankelijk en zit dergelijke discussies op Amerikaanse fora ongetwijfeld met een brede grijns te volgen vanuit haar nederige stulpje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het zou me ook niet verbazen als ze over een tijdje ergens in een afkickkliniek zit. |
|
quote: als je doelstelling in het leven is "financieel opnafhankelijk worden (ten koste van alles)" is ze inderdaad geslaagd. Ik ben geen hippie en zeker niet vies van geld maar ik tracht mijn leven toch iets zinniger in te vullen en dan maar wat minder centen. |
|
quote: Trouwens haar platenbazen (en alle personen die haar hebben gemaakt) zullen wel een grotere grijns op hun gezicht hebben. |
|
Vooropgesteld: ik zit hier niet britney te verdedigen. ik probeer een algemeen punt te maken. In principe weet je niet of zij (of een andere ster) haar leven zinnig invult. Je krijgt namelijk enkel een zorgvuldig geregiseerde imago te zien die in feite altijd in 'kantooruren' (shows, interviews, clips e.d.) plaatsvindt. Je weet van haar of alle andere sterren niet wat zij in d'r vrije tijd doet. Alle berichtjes die je in de kranten of zo leest over haar relaties en weet ik veel wat, maken onderdeel uit van de marketing campagne voor haar product(en) en niet een weergave van haar als persoon. Misschien is ze dom en leidt ze geen zinnig bestaan, dat weet ik evenmin als jij. Ik vorm echter geen mening over mensen op basis van hun werk-imago. Ik ga ook niet betogen dat Kevin Spacey een of andere massamoordenaar is omdat het zijn rol in Se7en was. En wat betreft 'ten koste van alles'. Tsja, ik kan me niet herinneren dat zij of andere sterren al te veel zware misdaden of andere onacceptabele praktijken heeft moeten begaan om haar centen te verdienen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tuurlijk. Zij verkoopt een produkt en maakt tevens onderdeel van dat produkt. Niks mis mee lijkt mij. Dat doet nagenoeg elke dienstverlenende onderneming. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Inderdaad. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Maar ondertussen ben je wel al uren bezig met diezelfde Britney, hoe ze haar leven indeelt en wat ze verdient. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik vind dat laag. |
|
ja Chelman maar jij wierp wel het argument "financieel onafhankelijk" op. Vandaar dat ik dat ook noemde. Ik stoor me verder niet aan haar. Zij (en andere gelijksoortige "sterren") valt redelijk buiten mijn belevingswereld en dat bevalt me prima. Overigens bedoel ik met ten koste van alles iets anders als jij. Ik doel meer op het opofferen van je prive leven en het leven van een glamour bestaan wat zeker zijn prijskaartje heeft met betrekking tot het opbouwen van een la,ngdurige relatie, stress etc. etc. ik trachtte te zeggen dat geld ook niet alles is. |
|
quote: ik heb in heel mijn leven mogelijk een uur aan Britney spears besteed namelijk als zij voorbijkomt tijdesn het zappen op tv(of internet) of tijdens het bekijken van de kaften van de vele tijdschriften in de kiosken. that's it. maar zulke sterren hebben wel een bepaald levenspatroon lijkt me en daar bazeer ik mijn uitspraken op. Neen, nu zit ik een rapport te typen op mijn werk en surf zo zo nu en dan eesn naar hier om mijn gedachten effe op wat anders te zetten. |
|
quote: Een prijskaartje heeft het zeker. Blijkbaar is die prijs echter voor haar en andere sterren niet te hoog. 'Ten koste van alles' is zeer persoonsgebonden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan doe je er niet aan mee. Simpel zat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: absoluut en vandaar mijn nodige aanvulling. Ik zou echt voor geen geld met zo een leven willen wisselen. |
|
quote: Idd. Beter een onbekende prutser dan een beroemde marketing-strategie. |
|
quote: maar je kunt moeilijk allen britney spears hierop aanvallen. Er zit een heel team achter natuurlijk die de te volgen lijn uitstippelt. Eigenlijk is het zonde voor zo een artiest want je bent gewoon een speelbal denk ik en de cd maatschappij laat je keihard vallen als er een "hottere" persoon is gevonden. dus is het zaak voor zo een artiest om in die korte periode te cashen en vooral het hoofd koel houden en niet al je geld opzuipen of opsnuiven ofzo. want dan val je helemaal in een zwart gat als je sterrenstatus je ontnomen wordt. |
|
Dat klopt. Popartiesten hebben net als voetballers een korte 'shelf-life' en moeten dus snel cashen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |