|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welk land heeft de VS ingelijfd binnen hun 'imperium'? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ze kunnen het natuurlijk ook in Rusland investeren, daar maken ze ook verdomd goeie bakken, denk maar aan de sukhoi-27, waren de Amerikanen erg bang van indertijd , grrrrr, wat een bakken Maar over die kwestie USA of Frankrijk, ik zou toch opteren voor Frankrijk, Franse toestellen zijn ten eerste al veiliger (is bewezen). Zijn mooier ontworpen. De laatste echt mooie en goeie bak dat de Amerikanen gemaakt hebben is nog steeds de F-14 Tomcat, perfecte kruising tussen elegantie, schoonheid en performantie [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-01-2004 11:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Engeland? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat eerste kan ik weinig over zeggen want dat weet ik niet. Wat 'mooier' betreft heb ik het gevoel dat het aanschaf van een militair toestel niet daarvan afhnagt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik dacht Cuba Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik meen dat het andersom was en dat de 12 coloniën in 1776 hun onafhankelijkheid van de Britse Imperium verklaard hebben..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is gewoon zo omdat ze in Amerika (volgens de FAA dusch) niet verplicht destructieve testen moeten uitvoeren en in Europa wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Vallen militaire vliegtuigen onder de hoede van de FAA dan? Dat wist ik niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oh, das waar ook, moet ik eens uitchecken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Mocht er WO3 komen zal Amerika dat niet doen onder het mom van de olie. |
|
quote: *zucht* Je hebt gelijk: ze menen het eerlijk wanneer ze zeggen dat het voor de vrijheid van de mensen is. Goed zo? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmm de "oorlog tegen het terrorisme" is ook globaal ... zou dat WWIII worden? |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Cool .... CNN doet verslag neem ik aan (toevallig dat terroristen toch wel egr vaak uit de olieproducerende landen komen ) |
|
quote: Waw, dat klinkt zó ontzettend Nostradamus. Parijs, dat in vlammen opgaat in het begin van de 21ste eeuw. (Waar zijn mijn zweef-boeken?) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
LOL ik vind het wel humor die apocalyptische instelling van de VS |
|
quote: En in WOI dan, een klein lijstje: Ieper Diksmuide (waar ik van afkomstig ben, ik ben eigenlijk een echte Diksmuidenaar, 16.5 jaar gewoond en mijn beide ouders zijn ook van Diksmuide) Nieuwpoort (waar ik nu woon) Koksijde Vlamertinge Poperinge .... Heel de Westhoek lag was gewoon van de kaart geveegd tezamen met nog legio streken in België. Het is niet moeilijk dat boeren tot op heden nog erg veel obussen (volle en lege) vinden uit WOI, ik heb zelf nog granaten gevonden e/d. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Volgens mij ben je niet helemaal op de hoogte. Er zijn procentueel veel minder ambtenaren in Europa dan bijv. binnen Nederland. Terwijl ze een groter gebeid te besturen hebben. En van al die Europese ambtenaren is 2/3 tolk, en dus alleen maar bezig met vertalen. edit: en die verhuizen niet elke maand, maar zitten op 1 plek Bovendien dient het een hoger politiek doel [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-01-2004 15:24] |
|
quote: daar klopt niets van, echt niet. |
|
quote:Geen. De VS heeft integenstelling tot Europa nooit aan Imperialisme gedaan. |
|
quote: Ho maar. Je moet dan ook in die percentages niet ALLE ambtenaren meerekenen. UIteraard heeft europa geen politie agenten, militairen, buschauffeurs, GAK medewerkers. Je moet enkel de aantallen mensen op vergelijkbare functies vergelijken en kijken wat de kosten zijn. Laat het trouwens vooral duidelijk zijn: IK ben VOOR de EU maar TEGEN de huidige zieke organisatie ervan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stimmt ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
BOOOOOOOOOOOOOORIIIIIIIIIIIING!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:bend over bitch |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |