|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Trevoc, je bent een man naar mijn hart. mvg wk10 |
|
Bounty hunter militie beginnen? |
|
Ok! Jij de Nederlandse en ik de Belgische tak. mvg wk10 |
|
sweet nu zijn we ook nog eens internationaal!! Meer vrijwilligers? |
|
quote: Zoveel liefde hebben dieren nou ook weer niet nodig. En als het dier mocht kiezen... |
|
quote: 20 euro per losgeslagen marrokaan Ik word miljonair ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat is echt ziek en vies! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wat voor een asociatie heb jij met trouwen? Je moeder. |
|
quote: Trouwen met beesten is gewoon achterlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maar dan is het nog niet vies. |
|
quote: present respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft maandag drie vissers uit Den Helder veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur wegens poging tot verkrachting van een andere visser met een banaan. Het drietal kreeg verder vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en moet een leerstraf van veertig uur volgen waarin over gevoelens van daders en slachtoffers gesproken wordt. De zaak was aangespannen door de moeder van de 15-jarige P.B. uit Den Helder. Volgens hem is hij een jaar lang 'de lul aan boord' geweest van vissersboot De Morgenster. Zo zou hij verkracht zijn met een banaan in zijn anus en werd zijn schaamhaar weggebrand. De drie mannen verklaarden echter dat het om 'vissersgeintjes' ging. B. hield aan boord van de boot een videodagboek bij. Ook de drie verdachten maakten opnamen, onder meer van het banaanincident en het wegbranden van het schaamhaar. Toen de moeder van B. de beelden zag, besloot zij aangifte te doen. De zaak leidde tot veel ophef in Den Helder. Het televisieprogramma Twee Vandaag meldde vorige week dat de familie van B. bedreigd werd sinds de zaak is aangedragen bij de rechtbank. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik hoop dat de mensen die met hun beest trouwen niet op een huwelijksnacht zitten te wachten. Maar het zou me niks verbazen, als ze al zo ziek zijn om met een beest te trouwen... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
het ligt er maar net aan in hoeverre je daar aan denkt... sommige mensen trouwen gewoon uit liefde en denken niet echt aan de huwelijksnacht en als je het lekker vind om door fikke genomen te worden ga je niet in alle openbaarheid ermee trouwen lijkt me [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-10-2003 19:41] Je moeder. |
|
quote: "vissersgeintjes" Ik weet alvast dat ik niet op een vissersboot terecht wil komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Beter als verkracht door een paling ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
let ook: Vissersschip: De MorgenSTER bah |
|
quote: verdomd nog aan toe! And my marlboro light |
|
quote: Na die banaan is het meer een zwart gat i.p.v. een ster ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
of een zwarte banaan... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Op het traject Nijmegen-Boxmeer zijn maandag treinen uitgevallen ten gevolge van bladval. In totaal werden tussen half tien en half vier maarliefst twaalf stoptreinen uit de dienstregeling gehaald. Volgens een woordvoerder van de NS is het niet de eerste keer deze herfst dat er treinen hinder ondervinden door gladde rails. Vorig jaar oktober raakten door een zware herfststorm vierhonderd treinen beschadigd. Door het slippen of blokkeren van de wielen sleten deze veel sneller. De NS zag zich destijds genoodzaakt de treinen uit de roulatie te halen, wat grote vertragingen tot gevolg had. Deze vertragingen hielden uiteindelijk aan tot eind november. Dit jaar proberen de Nederlandse Spoorwegen de reiziger zo min mogelijk te confronteren met gevolgen van gladde rails. Men heeft 17 miljoen euro uitgetrokken voor remsystemen, gladheidsbestrijding en reparatiecapaciteit. Op vijf drukke trajecten in Nederland is railbeheerder ProRail maandag begonnen met de behandeling van de rails met een gel. Deze gel wordt dagelijks voor de spits op de rails aangebracht en maakt de sporen stroever. Het traject Nijmegen-Boxmeer, dat gisteren voor vertraging zorgde, maakt geen deel uit van deze trajecten. ik zei vorig jaar al...wooooorking om a chaiiiiiiin Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kraai Kattenvoer gedrenkt in een stevige fruitschnapps heeft de nodige opschudding veroorzaakt in Duitsland. Een kraai snoepte van het alcoholische lokaas en viel vervolgens een vrouw en jong meisje aan. De gealarmeerde politie heeft de gewelddadige kraai 'aangehouden'. De kraai was volledig van de kaart. Het beest sliep zijn roes uit in een dierenasiel. bron: www.nu.nl Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
bruut gratis dronken worden http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |