|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Officieel heeft de VS misschien nooit kolonies gehad, maar wat ze in Cuba deden, vind ik er toch aardig wat van weg hebben. Waag eens een dansje! |
|
quote: Wat dan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dan weet jij niet wat imperialisme betekend. |
|
Elke opstand die er tegen de toenmalige regering was, tegen houden, d.m.v. militair dreien én ingrijpen. Het bezetten van het kanaal, waar Cuba handel door kon drijven enz. Waag eens een dansje! |
|
quote: zoals ik al zei, je weet niet wat het betekend. |
|
quote: Welke regering? Batista? Castro? De opstand van de rooien probeerden ze niet tegen te houden, niet vreemd aangezien de Sovjets de Che's en Fidels al te graag sponsorden om een steenpuist op de kont van de VS te creeëren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, leuk, die argumenten van de anti-Amerikanen, zo objectief, zo doordacht, zo goed! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het is volle maan!! Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Do or do not. There is no try. |
|
Dubbele pech Een 52-jarige automobilist uit Leidschendam had woensdag dubbele pech. Hij wilde met een aanhangwagen een terrein afrijden toen in een bocht plotseling z'n aanhanger losschoot en deze rechtdoor het water in reed. Toen de man merkte dat de aanhanger was losgeraakt, reed hij weer achteruit en stapte uit om te zien wat er precies was gebeurd. Hij vergat z'n auto echter op de handrem te zetten. De auto begon te rijden en verdween vervolgens ook in het water. |
|
quote: Moest Engeland kunnen, ze staken een motor onder hun eiland om tot tegen de USA aan te gaan liggen. Je kan me de bout hachelen! |
|
Man verdrinkt voor ogen politie Uitgegeven: 9 januari 2004 11:49 MAASTRICHT - Een nog onbekende man is vrijdagmorgen voor de ogen van de politie verdronken in een vijver in Maastricht. Politiemensen zagen de man vrijdagmorgen om ongeveer kwart voor zes liggen in het parkje Kempland. Toen zij hem naderden, sprong de man op en rende weg. Vervolgens begon hij volgens de politie met keien te gooien naar de agenten, die daarop afstand hielden. Daarna sprong de man de vijver in, zwom naar het midden, schreeuwde nog wat krachttermen naar de dienders en verdween onder water. De agenten, die hem nadoken, konden de man door de duisternis niet meer vinden. De brandweer dregde het levenloze lichaam van de man later vrijdagmorgen op. Vreemd... |
|
Voor de Belgen die het proces Cools een beetje volgden (deed ik dus wel) quote: Bron: VRT nieuwssite Het is maar best dat zo'n lui de mond een beetje gesnoerd worden, anders kan het proces Dutroux nog een eeuwigheid aanslepen en de belastingsbetaler handenvol geld kosten, wat het nu eigenlijk al doet. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-01-2004 19:24] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ow... Interessant... "Sehnsucht" |
|
Houd dan gewoon je kop dicht... |
|
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36972 quote: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/3385743.stm quote: [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-01-2004 0:35] |
|
quote: Die wou ik net neerplanten |
|
dzouwe attendeerde mij d'r op |
|
[offtopic gezever] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 11-01-2004 5:00] SATAN.........................JUIST!! |
|
Leraar in Den Haag neergeschoten AMSTERDAM - Bij een schietpartij rond het middaguur op het Stevin College (onderdeel van het Terra College) aan de Berensteinlaan in Den Haag is een leraar in zijn hoofd geschoten. De leraar is met ernstige verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis. Volgens omstanders zou een geschorste leerling verhaal zijn gaan halen bij de docent. Alle leerlingen zijn naar buiten gestuurd. (meer volgt) Bron: Nu.nl Ja, nee.. tuurlijk. Deden wij vroeger ook altijd als we het niet eens waren met een docent. Even een geweer halen en afknallen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Moeilijke leeftijd he Uit liefde voor ZM. |
|
Onlangs gelezen in de Dag Allemaal: 'Tabitha (Idool 2003) bezeert duim'. Bleek die del op een feestje gevallen te zijn en haar duim te hebben gekneusd. Het slachtoffertje: "Gelukkig bleek er ijs voorhanden te zijn, en kon ik lekker doorfeesten". ...of hoe plots 30.000 mensen die elke dag sterven van de honger bijzaak wordt. @Dag Allemaal: !!! |
|
Ja! Hoe durven ze niet alleen aan serieuze dingen te denken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |